Inlägg från: nillis 86 |Visa alla inlägg
  • nillis 86

Höstbäbisar i Västerås, 2011

Ja jag kommer på torsdag, ska bli kul.. 

Ullared var bra, vi handlade saker för fyra tusen.. jag tyckte det var jätte fina saker..köpte allt möjligt... hittade till och med en skötväska som kostade 249.. tyckte jag va jätte billigt.. jag är jätte nöjd.. 

• nillis 86
    Limpan 83 skrev 2011-08-11 17:07:48 följande:
    Kommer tyvärr inte ikväll. Min sambo blev överfallen i natt på väg hem från stan av 8 killar! Blev som tur var inte allvarligt skadad men är rädd och chockad. Känner att jag vill vara med honom idag. Hoppas att ni får trevligt!!!
    Hoppas han mår bättre snart.. otrevligt det där... men vi syns nästa gång hoppas jag.

Annars var det jätte trevligt i går!! Som det alltid är!! nu ska vi till ikea och kolla läget.. 
  • nillis 86
    GravidNalleBaby

BF Lista på rull!   Fyll bara på! (Datum och sedan nick)
    Solig

16/8   - misslie (stolt mamma till liten Melwin kom 4 v för tidigt, 2810g å 48 cm)
    20/9 - anette85
    24/9   - Septembermamma2011
    27/9  -  nillis 86
    12/10 - skyrocket
    25/10 - Mamaizon
    7/11 - Geraldine
  • nillis 86

Nu har jag vart hos barnmorskan.. den ökända margareta.. var ganska lungt tyckte hon var saklig och lite tråkig eller strikt kanske man ska säga... inte direkt skojfrisk.. men annars var allt bra...
    SF 33cm nu i vecka 35... bebis hjärta på 140 ungefär.. bra blodtryck.. fortfarande huvudet ner... tip top..

• nillis 86
    Nessie99 skrev 2011-08-19 13:04:56 följande:
    Spants: Välkommen hit! Alltid kul med nya:)

Nillis: Har för mig att SF-kurvan kommer börja plana ut nu, du får säga hur det går nästa gång!
    Ja jag har hört något liknande men jag vet inte... ja nästa gång om två veckor.. då får vi se..

Spants: trevligt... jag bor på malmaberg med min sambo.. men vi kan nog berätta mer när vi ses=)

• nillis 86

Natto:.. välkommen hit.. det hoppar in filk lite då och då.. det e bara kul... jag bor också på malmaberg med min sambo och går på hemdal.. vilken barnmorska har du?

• nillis 86
    nattoo skrev 2011-08-20 16:37:06 följande:

ni som går på hemdal har ni tänkt gå i föräldragruppen?
    haha okej jag har monika som bm men på tisdag ska jag till maggan, får se hur det går :)
     haha och jag har 64 dagar kvar vi ligger väl på förlossningen samtidigt ;)
    när var det ni skulle ses? för visst hade ni bokat en träff om jag fattade rätt?

Japp vi ska gå.... jag har också monika.. tycker hon är jätte bra.. vad tycker du?
  • nillis 86

Absolut jag kommer!!

Vi kommer på fikat 25/8 Solig

madeleinenaaw
    Nessie99
    Geraldine
    nillis 86 

• nillis 86

Hallå alla hoppas alla har haft en bra helg!! Sälv är jag trött på att vara gravid och vill bara att dagarna ska gå... men just därför går det ännu långsammare.. i eftermiddag blir det föräldragrupp här med.. ska bli kul=)

Nessie:ja tiden går... själv har jag 29 dagar kvar.. men aldrig har väl 29 dagar väl kännts så långt..

Mamaizon: Kul att allt såg bra ut.. hoppas du får ett ul... så du kan vara helt lungn angånde det också!

• nillis 86
    Limpan 83 skrev 2011-09-05 14:59:19 följande:
    Nillis: Tänkte höra med dig eftersom du vart på den där informationsträffen som förlossningen har på vårdskolan när de har den? Är det på onsdagar jämna veckor kl 18-20? Var ligger den gamla vårdskolan? Är det på sjukhusområdet?
    ja precis. den ligger på sjukhus området.. jag hade lappen förut kommer inte i håg vilket nummer det var nu...
  • nillis 86
    septembermamma2011 skrev 2011-09-06 10:06:27 följande:
    Har inte sovit sen 2 inatt pga mensvärk.. Hade BM idag vid 9 och jojomensan, värkarbetet igång. Dock inget vidare öppen, hon fick bara in ett finger lite lätt.

De blev osäkra på hur bebis låg idag tyvärr så det blir UL 11.45 för att se så h*n ligger rätt. De trodde bebis låg rätt bara ofixerad men ville dubbelkolla. Blev ju lite bråttom att kolla det nu när jag har värkar.. 
    Magen hade inte växt nå mer sen sist, 32 cm idag igen, så det ska också kollas på spec. mvc.
    Spännande lycka till!!!
  • nillis 86

Natto: Kul att du kommer på fikan i morrn! Du känner nog igen mig också från föräldragruppen!!

skyrocket: Hoppas det ger med sig med förverkarna tills det är dags på riktigt!!! synd att du inte kan komma men krya på dig!!!

Svar på tråden Höstbäbisar i Västerås, 2011