Inlägg från: Geraldine |Visa alla inlägg
  • Geraldine

Höstbäbisar i Västerås, 2011

Jag kommer på torsdag om jag är bra i ryggen. Den vill inte rikigt samarbeta med mig vissa dagar Tungan ute

• Geraldine
    skyrocket skrev 2011-08-09 18:47:57 följande:
    Anette, kl 18 utanför stora ingången till punkt.

Visst var det så? Så jag inte säger fel nu. Haha. :)

Har bäddat ner mig i sängen med världens största godispåse, ett glas sprite och sex and the city på tv:n. Underbart!! :)
    Ååh var du tvungen att skriva så Här sitter jag med världens värsta sötsug och lider haha Tungan ute

Limpan: Kul att ni hittat vagn!
  • Geraldine
    Limpan 83 skrev 2011-08-11 17:07:48 följande:
    Kommer tyvärr inte ikväll. Min sambo blev överfallen i natt på väg hem från stan av 8 killar! Blev som tur var inte allvarligt skadad men är rädd och chockad. Känner att jag vill vara med honom idag. Hoppas att ni får trevligt!!!
    Usch vad hemskt! :( Tur att det inte hände något allvarligt. Ta hand om er! Kram!
  • Geraldine

Vi hade jättetrevligt igår tjejer! Hjärta

Jobbigt med mardrömmar, slapp det inatt men har drömt några riktigt jobbiga på senaste tiden. Det är väl så att man drömmer mer intensivt när man är gravid?

• Geraldine
    J L skrev 2011-08-15 20:21:51 följande:
    Men usch då, låter inge vidare!
    Nä, jag tycker också att det lät väldigt "logiskt", iaf. om man är i det sinnestillståndet som du påstår! Flört

En annan var hos BM idag. DET GICK KALAS!!! Sj'älvklart var M lite snäsig, men jag tror jag tämjt henne, "lite" Tungan ute
    Tog blodtrycket, bättre än sist (och det bör poängteras att jag precis stapplat innanför dörren efter en hektisk cykeltur - trodde mig vara försenad) och hade 120/50! De ni!!! *stolt* Solig
    Sen fick jag givetvis höra min lilla snäcka också... även där var det tio-i-topp! 150-160bmp! Och SF måttet, ja, det var ju i sin "ordning". Mätte 33 idag!
    Så jag räknade ut det hela och splittade på 7v och då har jag ett snitt på 1.43cm/veckan. Vilket INTE är så farligt... Tog även upp detta med TUL, och om 2v igen ska vi se hur det ligger med SF, och har det gått upp dramatiskt så ska jag få gå vidare med det. Men först ett glukos, vilket jag fick kallelse till på fredag... Så NU håller vi tummarna! Oskyldig MEn över lag så var det toppen idag... och hon var inte mer snäsig än jag kunde hantera. "No worries on the roof" som morfar brukar säga... Flört

Allt bra med Er andra??? Överlevt helgen??

Hoppas det, för jag vill gärna träffa Er alla snart igen! Solig
    Hjärta//Mamaizon
    Skönt att det gick toppen! Skrattande
    Här är det rätt okej, förutom ryggen som börjar göra j**vligt ont framåt kvällarna. Kan knappt stödja på benen när det är som absolut värst. Men jag överlever!  Låg i sängen i morse och filmade magen lite. Fick med flera karatesparkar på film, så mysigt att titta på Hjärta

70% idag. v 27+6 Solig
  • Geraldine
    GravidNalleBaby

BF Lista på rull!   Fyll bara på! (Datum och sedan nick)
    Solig

16/8   - misslie (stolt mamma till liten Melwin kom 4 v för tidigt, 2810g å 48 cm)
    24/9   - Septembermamma2011
    12/10 - skyrocket
    25/10 - Mamaizon
    7/11 - Geraldine
  • Geraldine

Grattis till pojken Misslie!  {#emotions_dlg.flower}

• Geraldine

Välkommen Spants! Jag är 23, bor med sambon på Gideonsberg/Haga

Var hos barnmorskan igår och allt såg bra ut. SF-mått låg på 29 cm i v 28+2 och hjärtslagen på 143 slag i minuten Hjärta

• Geraldine
    Nessie99 skrev 2011-08-19 15:35:03 följande:
    Låter ju bra. Tar de blodtryck på dig varje gång också? Hur är det med ryggen?
    Japp blodtrycket tas varje gång, det såg också bra ut Ryggen är bättre nu, men blir lite stel framåt kvällen
  • Geraldine
    Nessie99 skrev 2011-08-19 17:54:35 följande:
    Skönt att höra. Ryggont hjälps ju inte av att magmusklerna inte funkar för tillfället, eller hur?! Känns lite som att man lånar ut sin kropp till nån annan, men jag vill ha tillbaka min kropp snart! Har 48 dagar kvar, du då?
    80 dagar kvar Det börjar faktiskt kännas lite segt Tungan ute
  • Geraldine

Jag kommer också!

Vi kommer på fikat 25/8 Solig

madeleinenaaw
    Nessie99
    Geraldine

• Geraldine

Spants och Nessie: Tråkigt att ni inte kommer, hoppas ni mår bättre till nästa gång! Hjärta

Jag åker ner nu så vi syns snart Limpan och resten!

Svar på tråden Höstbäbisar i Västerås, 2011