Inlägg från: Limpan 83 |Visa alla inlägg
  • Limpan 83

Höstbäbisar i Västerås, 2011

nessie: fin vagn! Den kan du stolt köra omkring på gatorna med snart Själv har jag ångest! Har inte hittat någon vagn än

• Limpan 83

Jag kommer på torsdag!! Vad kul det ska bli! Var ska vi träffas? Skoj med Ullared! Nästa vecka är det min tur . Imorn ska jag till bm. Hoppas att magen har växt som den ska!

• Limpan 83

Anette: vad roligt! Vilken vecka är du i? Jag var också hos barnmorskan idag. Gick jättebra. Hade bra värden. Magen har växt,sf mått på 25 nu i v 29(28+1). Ingen stor mage direkt men han följer sin kurva. Bm sa att jag nog inte kommer få någon jättemage. Så har vi köpt vagn!!!! Äntligen!! Hittade en Brio Sing från 2010 på blocket. Den var superfin, ser inte använd ut alls. Så jag är riktigt nöjd En bra dag helt enkelt

• Limpan 83

Nessie: ja sd är en skum känsla. Jag har haft sd mer eller mindre varje dag sen v.17 tror jag. Vissa dagar har jag väldigt många och magen är spänd och står rakt ut nästan hela tiden. Blir inte bättre av att jag stressar runt som en tok på jobbet Imorn är det äntligen dax! Som jag har längtat!

• Limpan 83

Nej nu är det väldigt mycket. Ingen hänsyn till att jag är gravid inte Men jobbar min sista dag på måndag! Sen lite semester. Börjar semestern med att åka till Stockholm på tittut på tisdag

• Limpan 83

Jag hade tänkt att jobba lite till, men då blir det på mitt förra jobb. Jo vi vet redan könet men vill se den lille igen Så är det ju häftigt med film o massa bilder!

• Limpan 83

Kommer tyvärr inte ikväll. Min sambo blev överfallen i natt på väg hem från stan av 8 killar! Blev som tur var inte allvarligt skadad men är rädd och chockad. Känner att jag vill vara med honom idag. Hoppas att ni får trevligt!!!

• Limpan 83

Tack tjejer! Ja jag ska ta hand om honom ordentligt nu! Känns bara så trist att missa ännu en träff med er

• Limpan 83

Kom precis hem från tittut i Stockholm!! Vilken upplevelse!! Tyvärr låg han med huvudet nerborrat i moderkakan, båda händerna i ansiktet och navelsträngen som en mustasch över munnen. Fick inga fina ansiktsbilder Hur jag än vände o vred på mig o hostade o annat så låg han kvar, haha. Men allt såg bra ut. Bf beräknar till den 22 oktober. En vecka tidigare, men det stämmer på dagen med vad jag hela tiden trott. Vägde nu 1450 g och beräknad vikt vid födsel mellan 3500-3800g. Åhhhh vad jag längtar!!!

• Limpan 83

Hej tjejer!! Oj vad ni skriver. Hinner tyvärr inte läsa ikapp allt nu. Har varit på semester och kom hem i natt. Oj oj oj vad jag handlade saker på Ullared, haha! Såg något om träff imorn. Kommer väldigt gärna! Och denna gången KOMMER jag!!!! Var ska vi träffas? Var det kl. 17.30? Kram

Svar på tråden Höstbäbisar i Västerås, 2011