Höstbäbisar i Västerås, 2011
Åååh den har jag köpt! Plus den med Luftballongen! 
Va roligt å höra att Ni börjar få ordning och reda i hemmen! *ler*
Sj håller vi på fortf. med "uppackning"...det gick bra, fram tills dess att jag kom på den brilljanta idén att vi skulle köpa en nya soffa, en till, en större!
HAHaHahah
Ja, visionen var bra, men utförandet inte lika bra... Men det börjar sakta men säkert bli något av detta!
Var hos BM idag...Tjaffsade lite pga. delade åsikter.. men men... inte mkt att hänga läpp över.
Allt såg iaf bra ut, och det är ju det som är huvudsaken... Och förra gångens resultat var strålande (igen) Fick också, ÄNTLIGEN, reda på mitt SF mått.. HAHA jösses! Fick tre siffror, inskrivning: 20, gången därefter 23 och denna gång: 32! *asg* Jag undrar vart detta kommer sluta... jösses! BM, Hon sa de "Ditt mått är lika som för dem i v. 32 (alltså 1mån mer!) eller för dem som väntar tvillingar! Och inget av det stämmer ju på dig..." Hon har ju förvisso rätt, att inget av det stämmer.. men jag tror det bara är en kraftig tillväxtfas, inget annat.
- Hur är Era SF mått?? Kul å jämföra lite 
Jag: v.28 (27+5) SF: 32
//Mamaizon
Vad har ni köpt för någon? Det smidigaste för oss vore en divansoffa som även är bäddsoffa. Så slipper vi konka fram gästsängen såfort någon vill sova här. Vore så praktiskt. Men de kostar ju en del...Oj vilket SF mått! Men bara du följer "din" kurva är det ju lugnt.
Jag ska till BM igen på måndag och mäta magen men sist (2 veckor sen) så hade jag 27 i vecka 27+ om jag inte minns helt tokigt nu. Spännande att se om Ärtan vuxit massor eller snarare magen.. Känns som att jag har så väldigt liten mage jämfört med alla andra. Kanske bara är jag som tycker...hehe.