Inlägg från: skyrocket |Visa alla inlägg
  • skyrocket

Höstbäbisar i Västerås, 2011

Tror madeleinenaaw kommer. Lät som det när vi pratade igår. :)

• skyrocket

Anette, kl 18 utanför stora ingången till punkt.

Visst var det så? Så jag inte säger fel nu. Haha. :)

Har bäddat ner mig i sängen med världens största godispåse, ett glas sprite och sex and the city på tv:n. Underbart!! :)

• skyrocket

Kul att jag skrev ett låångt inlägg men eftersom jag använde ett likamed tecken efter SD så kom inget med. Ibland hatar jag fl appen...

• skyrocket

Mhm!! Man får inte använda några tecken alls. Dumma app.

• skyrocket

Tack för igår allihopa! Väääldigt roligt. ;) Slapp mardrömmar om ödletungor och allt annat konstigt ;P

Nu ska jag in till stan och försöka att inte spendera alla våra pengar. Hehe.

• skyrocket

Limpan, va kul!!! :)

Jag har varit på vattengympa på apalby idag. DET var roligt. Väldigt roligt! :P Men så är jag en sucker för vattengympa öht så det var väl väntat. Hehe. Någon som är sugen att gå med nästa vecka? Fanns någon plats kvar tror jag de sa. :)

• skyrocket

Grattis misslie!!! Vilket sött namn. Hoppas allt är bra med er alla. :)

• skyrocket

Någon får gärna lägga in mig i BF listan, 12/10. :)

• skyrocket

Nessie, det låter ju inte så länge :P 55 dagar kvar för mig. Inte heller så länge...egentligen. ;)

• skyrocket

Madeleine, hoppas allt går bra på ul. :) tänk vad förvånad du skulle bli om det visar sig vara en pojk där inne ;P

• skyrocket

Haha. Det är säkert en tjej där inne :)p

• skyrocket

Men det är ju den nya trenden, klänningar på pojkar. Så du blir en riktig "inne-mamma". :P

Bebis håller fortfarande på att möblera om...har hållit på sen 5 imorse. Tror det där med att dom sover ca 90-95% av tiden är bs. ;)

• skyrocket

Härligt om hon håller de rutinerna sen också. :) bebis är vaken på morgonen mellan typ 5 och 7 i vanliga fall. Sedan lite halvaktiv under dagen för att bli helt bananas från ungefär 21 tills jag lyckats somna. Haha. Har bara vaknat någon enstaka gång av att bebis bökar runt på natten..tror jag sover ganska tungt. ;)

• skyrocket

Min dumma mobil skickade iväg ett tomt inlägg. Den här appen kommer bli min död. ;)

• skyrocket
    J L skrev 2011-08-22 12:48:58 följande:
    Hey mamzens!
    Hur står det till efter helgens bravader?? Haft det bra??

Här har det varit toppen!
    Inte många dagar kvar nu tills vi ses! Ska bli grymt skoj!
    Hjärta// Mamaizon

Hello!
    Här är det bra. Började den nya veckan med BM besök. SF 31, blt 110/60, Hjärta 150 och järn 119. Perfekt med andra ord. (Klart jag är perfekt. hur kan man vara något annat? ;) Höhö) Helgen har spenderats med min lillsis som bestämde sig för att sova här fre-sön. Super mysigt faktiskt. Var på fest med sambon en sväng i lördags också, helt okej men nu känns det som att det var den sista festen på ett bra tag. Har tappat charmen lite med alla fulla människor som klär av sig nakna och sjunger Peter Jöback...förstår inte varför. Flört

Hur har din helg varit? 
    Ska bli så kul att ses igen!!      
    Kram!
    Först hade vi varann sen fick vi dig - nu har vi allt. BF 12/10-11
  • skyrocket

Jag kommer på fikan imorgon. Någon snäll får gärna lägga in mig i listan ;P

• skyrocket

Fy vilket tufft dygn jag haft. Fick onda sd och förvärkar/pinvärkar igår em. De kom oregelbundet till midnatt typ då jag började klocka dom med 3-10 min mellanrum. Vid halv fyra ringde jag förlossningen som tyckte vi skulle avvakta då de inte gjorde extremt ont. Duschade, låg med värmedyna och åt lite innan vi ringde tillbaka vid 7 tiden och fick komma in. Var knappt öppen något alls och tappen är knappt påverkad. BITTER. Fick bricanyl och så gjorde de massa kontroller bla ul, vul och ctg. Men det verkar inte som att bebis kommer än på ett tag. Både skönt och väldigt frustrerande.

Är fortfarande förkyld så kommer inte på fikan imorgon..vill ju inte smitta er fina mamaz!

• skyrocket

Nessie99, vad syftar du på att jag sagt? Babyboom? ;P

Svar på tråden Höstbäbisar i Västerås, 2011