Otrohet, snälla hjälp?
Snälla alla människor därute, hjälp mig!
Har haft en riktigt stökig uppväxt som lett till att jag gjort de dummaste i hela mitt liv.. Jag har varit tilsammans med en underbar kille i 7 år vi var förlovade hade just köpt hus och allt kändes super. Vi skulle bara skaffa barn!
Vi hade bråkat före vi köpte hus, han sa att de är slut tog av sig ringen jag fick inte bo hemma,,
Blev helt förkrossad och tänkte hur mycket ska jag klara av i livet..
Då hände de värsta tänk bara jag följde kompisar ut på krogen å va med en kille:(
Dagen efter ringer min sambo å säger att jag vill att du kommer hem.. Jag visste inte vad jag skulle göra.. för jag vet hur illa han tycker om OTROHETER... Även jag.. Så jag sa inget.. Men de gick tillbaka till bråk om små saker, killen som jag va med börj skicka sms och även jag.. Fast jag visste att jag inte ville ha honom.. Den tiden fattade jag mej inte på, jag gjorde saker som jag inte ville:( Sen skickade jag ett brev via mail till han där jag sa hur mycket jag tyckte om han och hur speciell han var.. Men de värsta ÄR att jag inte ens tyckte de!! Kan min uppväxt å allt jäkla skit bli så fel??
Han fick reda på allt, först ljög jag å sa att de inte stämde.. Ville inte mista min kille:( Men sen sa jag de.. Kommer aldrig glömma hans ansikts uttryck och hur jävla ledsen han var.. Jag hatar mig själv..
Jag vet inte vad jag kan göra.. Jag älskar han och har alltid gjort, har försökt att berätta för han i 2 månaders tid hur mycket jag ångrat mig och att allt blev så fel.. Jag har alltid varit bra i en sport, och den sporten har jag hållt på med ända sen jag varit liten.. Jag är berädd att verkligen OFFRA allt.. Han är den enda som nu fått veta en del av min uppväxt som jag hållit hemligt i 21 år..
Jag vet att han är den rätta!! Vad kan jag göra mer?
Kan man få en andra chans efter 7 år tillsammans?
Och när jag menar offra allt så skulle jag göra de gladeligen:)
Jag är ingen som är otrogen men allt blev så fel, eller fel är ju ett milt ord...
Snälla någon hjälp mig!
Ställ frågor och allt!!