Beställa Converse från USA?
Jag tänkte köpa Converse på nätet direkt från USA (gäller barnskor). Någon som vet någon bra och billig nätshop och har uppgifter om fraktkostnader?
Tack!
Jag tänkte köpa Converse på nätet direkt från USA (gäller barnskor). Någon som vet någon bra och billig nätshop och har uppgifter om fraktkostnader?
Tack!
Tradera har ju annars ett bra utbud på converse till barn. Ett litet tips bara :)
Tack för tipset Linda, men jag vill gärna ha nya, ej använda.
Ha det fint!
ebay kanske
Jag köpte för 200 kr inkl frakt på laredoute.se kolla där! Jag kan ha haft nån rabatt, men det brukar man få om man blir medlem..
Hanniz: Jag har kollat på laredoute, och det fanns inte rätt storlek (23)
Jag har köpt alla mina barns convers sprillans nya på tradera. Med prislapparna kvar och i kartong.
Converse.com skickar inte till Sverige, tyvärr.
Annars kostar skorna bara 147 spänn på converse.com och med frakt under 200! Billigt!
*Puffar*
Jag vill shoppa nya Converse på nätet direkt från USA.
Någon som har shoppat därifrån och kan rekommendera en bra hemsida där man kan shoppa hem nya skor?!
På Ebay finns det många som har egna "ebay-affärer" där de säljer nya Converse. Jag köpte senast av säljaren Metrokicks, som hade alla möjliga färger och varianter i de allra flesta storlekar. Jag beställde till alla mina tre barn, storlek 21, 34 och 38 och det blev ett helt ok pris. Säljaren lovade att skicka som gåva, så jag hoppas på att slippa tullen också...
Skorna har inte kommit än, men borde komma denna vecka (hoppas inte helgdagarna ställer till det för mycket bara). Jag tror att det är det smidigaste sättet faktiskt. Annars finns ju möjligheten att skaffa egen adress i USA dit skorna skickas för att sedan vidarelevereras till din svenska adress. T ex MyUS är en sådan tjänst.
Jag vet faktiskt inget annat alternativ där de levererar direkt till Sverige och tar svenska kreditkort som betalning.
Jag köpte från amerikanska ebay till min dotter förra månaden och betalade 201 kr inkl frakt, funka superbra.
Igår fick jag tre nya, fina par Converse levererade till dörren hemma! Helnöjd med köpet, som alltså var via amerikanska ebay.
www.spartoo.se är en jättebra sida för skor !! kolla denna !! http://www.spartoo.se/Converse-ALL-STAR-CORE-OX-x5414.php en för barn för 349:- !!