• MirakelBäbis

Kissnödig, Större tuttar, Svullen mage efter insättning av ägg..?

Hej alla glada!
    I lördags (idag är det onsdag) så satte vi in ett litet ägg och efter det så fick jag ont i tuttarna och svullen mage, Illmånende och måste kissa ofta.. å det bli panik när jag blir kissnödig.. måste fort på toa. Idag så är tuttarna väldigt svullna.. magen är mysko oxå..bubblig och konstig, det har det vart i några dagar nu.. men det tror jag kan bero på medicinen jag tar.
    Men kan kissnödigheten, svullna tuttar ,illamånde och svullen mage oxå bero på medicinen? Jag tar Progesteron.
    Jag fick även jätte lite mörk flytning på söndagen.. kan det varit dåligt eller bra..??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-04 10:06
    Jag har även lite vätska i magen.. nära till öpverstimmulering.. kan det ha något med allt å göra??

• Svar på tråden Kissnödig, Större tuttar, Svullen mage efter insättning av ägg..?
  • Dimitra

Allt du beskriver, även de mörka flytningarna, är vanliga biverkningar på progesteronet.

Lycka till, jag håller tummarna för dig

The Dimitra universe.
  • Lindis1974

Jag har haft så båda gångerna efter ET/FET
    Biverkning av Progesteron.

• MirakelBäbis

Okej. Är så tråkigt att må så här. kan inte ens gå till "jobbet" :( men det är de värt om det blir en lite knodd :)
    Tack!

• Laska H

Jag har fått ET på tisdag, lite brunt på osdag kom oxå, bröst är mycket kännslig. Progesteronet funkar för oss! Så hoppas att de små liverna trivs bra)) Lycka till!

Svar på tråden Kissnödig, Större tuttar, Svullen mage efter insättning av ägg..?