• suss85

Vi från rehab som aldrig fick BAM utan babyBOOM!

Hej hej!!
    EFter mycket om och men så vågade jag ta CB digital testade och... jaa nu är jag här! tiihii!!! kan inte fatta själv!!! Jag som inte kunde få barn (har jag inbillat mig själv) har på lyckonumret och antal försök 7gången gillt blivit Gravid!
    Hoppas de vill stanna bara!!!

• suss85

Tack tack!!
    JAha nyplussad som man är vad gör man nu? Ringa någonstans det har jag ju förstått! eller ska man lugna sig??  kanske skulle vara bra att ringa så jag kanske lugnar ner mig tänker lite dåliga tankar redan.. inte så bra kanske!

• suss85

tack tack tack!!

Jaa försöker förstå!!! sitter och läser på sidor som jag säkert har läst tusen gånger förut och tänkt - oh den dagen det är min tur!
    Och nu helt plötsligt är de min tur att få uppleva det här! ohaa ofattbart!
    men mycke svårt att hålla tyst jag är värdelöst på att behålla öveerraskninger och jag vill bara ruuusa och köpa en massa bebissaker men jag vågar inte.. ska hålla mig!
    Jaaaa bild vill vi se!

• suss85

pluss igår.. men jag känner mig mest orolig för att få Missfall.. nyss när jag var på toa så hade jag flytning med lite lite blod.. yttepytte lite rosa.. :-/   magkänslan säger att de inte kommer gå vägen har inte hunnit glädjas ens... märkligt. det är som något innom mig säger -bli inte glad för då blir du bara besviken.
    Läste dock att det inte alls är ovanligt med sånna flytningar eftersom det händer en massa i kroppen... men tankarna trillar åt fel håll iiaf..

• suss85

mm.. fast jag kanske oroar mig i onödan.. de va yttepytte lite för någon timma sen inte alls blod utan mer rosa i en flytning... nu är det inget,,, men allt som är färgat som kommer ut är ju läskigt!

• suss85

Det va bara den lilla plutten rosa som kom nu är det lugnt!
    Har som mensvärk men det är väl normalt för det pågår ju något därinne! försöker hålla mig lugn på måndag ska jag ringa mödravården läskigt men spännande! måste se ljust på framtiden annars blir man ju tokig! Det här ska ju vara en glädjande stund då kan jag ju inte gå och vara orolig! =)

• suss85

oha ja vill se mera bebis magar Tungan ute
    Hoppas jag snart får vara den som lägger upp magbilder... precis som alla andra tusental som hoppas och  vill samma sak! =) 

• suss85
    Majskorn skrev 2011-09-12 10:52:57 följande:
    Här e min mage från i morse 22+0 så vecka 23 idag weeehoo :) Syns fortfarande genast mkt mer om man vinklar magen lite så den inte är helt från sidan...hahaha sicken tjocksmock man börjar bli nu

Gud så fin du är! *avis*
  • suss85

När man tror det är minst chans då tyx det funka!

Jag va inne i tråden en kort vända i Augusti!
    Nu 3 månader senare är jag nyplussad och känner mig som lugnet själv (gjorde jag inte förra gången och det slutade ju som jag anade) Men den här gången ska fröet stanna!

Får jag leka med er! hihihi    

Svar på tråden Vi från rehab som aldrig fick BAM utan babyBOOM!