30+ som kämpat mer än ett år för syskon
Hej, har läst lite i eran tråd och tänkte se om jag får göra er sällskap på vägen?
Vi har försökt i 13 månader nu för att få ett barn ihop, utan något som hänt. Jag har sen innan barn , men inte min sambo. Var i vanliga trådar förr, men alla plusade snabbt och hoppade vidare, jag blev kvar...
Började våran utredning i mars och allt är bra med hans simmare, dock så fick jag reda på att jag har PCO och hypotyreos. så äter levaxin nu, dock är inte mina värden så bra ännu, men när dem har kommit i ordning, så kommer vi nog få börja med pergotime sa gynekologen. Jag har långa och oregelbundna cykler, med få ägglossningar, så vi var inställda på att invänta att få börja med medicinen...
dock fick vi ett oväntat plus nu i Juni, vi trodde inte ens det var möjligt av allt vi fått på oss, så tro att vi var glada. Men lyckan varade inte länge...blev ma. troligen pga mitt värde med sköldkörteln inte var bra(när dem sa till oss att vänta, så var befruktningen redan gjord, utan vi visste). Så igår gjorde jag skrapning, är väldig tungt och vi är bägge så ledsna. Nu börjar återigen en lång väntan....