30+ som kämpat mer än ett år för syskon
Grattis Vi 4!!
Och krya på dig!
Grattis Vi 4!!
Och krya på dig!
Vi 4: Supergratiis! Fortsætter att hålla tummarna!
Vi 4: Å så skönt att det såg bra ut!
Vi 4: Så skønt att allt såg bra ut.
Hej.
Jag tror jag passar på att skriva in mig här. Jag har varit med i 30+ trådarna tidigare, men inte så väldigt aktiv i senare år.
Jag anmäler mig här eftersom jag nu har försökt att få en 3.a i över 2 år. Har alltså 2 barn, A som är 7 år och K som är 4. Det gick snabbt och lätt att bli gravid då.
Nu har vi alltså försökt sen hösten 2011. Först tog vi det lugnt och kollade inte äl, men när inget hände så gick jag tillbaka til Fertilityfriend och tempade.
Så blev jag gravid i somras, men det slutade med missfall i vecka 17 i oktober 2013.
Nu känns det tungt men jag hoppas att 2014 blir bättre än vad 2013 var.
johlinn: det skadar ju aldrig att hålla tummarna, så det gør jag.
Sjælv har jag precis avslutat en 40 dagars cykel med mer eller mindre blødning i 30 av dagarna. Låter det normalt?
Grattis nr 2 och Bettan!
Grattis Anceka. Vilken start på 2014!
Test: Jag testar inte förrän mensen er sen. Eftersom jag tempar så vet jag. Testar ungefär på 18 dpo och har inte tagit något negativt grav. test efter att vi började försöka.
Jættetråkigt bettan.
Tråkigt att ingen verkar ha blivit gravid sen sist.
Før mig har det heller inte blivit något æn. Jag førsøker att inte tænka så mycket på det eftersom jag egentligen tycker att jag kan var nøjd med de 2 underbara barnen som jag har. Och så har jag bestæmt mig før att blir det inget så blir det inget. Vi kommer inte att gøra någon behandling om det inte tar sig.
Men så vill jag ju gærna ha en till så jag fortsætter att hoppas.