• Mikesh

Var är min kvinna? :O

Var är kvinnan i mitt liv?:( Är du här?:)

• Svar på tråden Var är min kvinna? :O
  • Mikesh

aa man får höra det en del! Men tydligen svårt att hitta en seriös tjej som klarar av att man har barn på heltid:S

• Mikesh

Ja man kan ju inte mer än hoppas:)

• Mikesh

Jag har inte direkt letat i dessa 3 åren.. mer saknat.. men nu får jag ju gå ut o försöka hjälpa det på traven lite!

Umgås ju nästintill bara med "familjer" så man ser ju vad man saknar dagligen!

• Mikesh

Man får hoppas hon dyker upp någon gång:)

• Mikesh

Vill bara bli kär:O har så mycket att ge:!

• Mikesh
    Rosahjärta skrev 2011-05-23 23:38:52 följande:
    men kärleken kan man inte planera .. den bara faller från klar himmel en dag . Och då står du där och inser att : jaha var det såhär enkelt ? 

Solig 
    Tror inte det finns någon som försöker sig på att planera sin kärlek..
    Aldrig varit kär i hela mitt liv.. men nu känner JAG mig själv redo.. och då får man ju öppna ögonen och "kolla" runt:)
  • Mikesh
    pluvdo skrev 2011-05-23 23:47:54 följande:
    Din historia är nästan för otrolig för att vara sann. Vet i och för sig inte varför, för det finns ju många kvinnor som är ensamstående med barn, men jag kan inte förstå hur en mamma bara kan adoptera bort sitt barn och aldrig vilja höra från det igen.

Starkt av dig att ta hand om ett barn själv vid den åldern, verkligen.
    Nja jag tycker inte det är mer allvarligt att en mamma struntar i barnet som det är att en pappa gör det...

En mamma är i mina ögon inte bättre än en pappa.

Har bara varit underbart från första sekund:) Det enda som va jobbigt va ju i början när man på några dagar skulle ändra hela sin livstil från en fest glad 18 åring till en vuxen 18 åring efter som jag nästintill fick veta om graviditeten när det va dags liksom .
  • Mikesh

Jag lovar jag letar inte;) Jag bara gör mig synlig:)

• Mikesh

Jag hoppas men börjar dock tveka;) Var är det liksom meningen att jag ska lyckas träffa henne:P!

Alltid fasta rutiner! vakna gå till dagis, åka till jobb köra runt till alla gamlingar åka hem från jobb hämta sonen leka och spendera tid med han laga middag sova haha var liksom!

Kanske står o liftar någonstans;)

Svar på tråden Var är min kvinna? :O