• Mikesh

Var är min kvinna? :O

Haha :)

Tänk så underbart att få vakna bredvid någon på morgonen:O!

• Mikesh

Känns som att man kanske ska ta o ordna en sådan tröja;) haha

• Mikesh

Hade hoppats på att jag skulle kunna träffa någon skönhet nu när jag tog tjänstledigt för att fullborda min usk utb, men shiii fick jag haha

• Mikesh

Efter 3 år börjar man tveka :p

• Mikesh

Borde hända något snart. I alla fall lite dejtande. Så tråkigt att göra inget. Man ska ju inte räkna med att det kommer på ett silver fat

• Mikesh

Jag har varit betalande medlem på mötesplatsen i 2 år och medlem på hp ännu längre. Inget hittar.

• Mikesh

Jag tror att för att ens ha en chans att hitta något som blir bra. Så känns det som att det måste va med någon som har barn också.. Dom utan barn verkar tyvärr ha svårt för att förstå hur ens prioriteringar o planeringar måste se ut när man har barn.

• Mikesh

Baaaahhhh jag hatar kvällar när sonen sover.. O jag hatar dom helgerna jag inte jobbar :(

• Mikesh

Nu börjar man verkligen tröttna varit Off ett tag, dejtar en tjej.. Som "va redo för att vara med någon som har barn" men VARFÖR säger man att man är redo för det när man inte är det... Va fannn

• Mikesh

Jag e inte "gjord" för att vara ensam.. allt jag varit med om i mitt liv har gjort mig till den jag är idag.. jag har så otroligt mycket kärlek att ge.

• Mikesh

Känns endå förjävligt att va ensam. Det är inte mina ögon som styr känslorna. Och åldern. Har för mig verkligen ingen betydelse. Endå är man ensam.

• Mikesh

Lite vin till middagen i sin ensamhet . Aldrig fel haha

• Mikesh

Varför säga att man är redo om man inte är det....

• Mikesh

Jag har absolut inga problem med någon som har barn, visst att 3 st är rätt många för att bara vara 22 så jag tror säkert att många killar du träffar tyvärr blir bortskrämda av det

• Mikesh

Men har du 3 barn med samma pappa så är det ju endå ett slags bevis på att du är seriös osv. Finns ju aldrig en garanti för att något håller fast man har barn tyvärr

• Mikesh

Det à absolut inte något jag tyckte men killar utan barn i 21-22 års åldern kan nog tro det ja... Men nej.. Verkligen inte jag...

• Mikesh

Fråga mig inte.... Men det ses kanske som någon bekräftelse på att man bara skaffa barn för att. Innan att veta om förhållandet är riktigt eller inte..
    Men helt seriöst så vet jag inte. För som sagt det är inte min åsikt..

Fast visst. Jag hade hellre blivit tillsammans med någon som har 3 barn med samma pappa än någon som har 3 barn med olika pappor. Det har nog för min del mer o göra med att jag alltid är noga med att komma överrens med pappan till barnen då jag alltid vill att pappan respektive mamman ska vara involverade.. Lättare att dricka kaffe med en av sambons förredetta när man har barnen än att sitta och dricka kaffe med 3 x till sambon.

Svar på tråden Var är min kvinna? :O