• ISSEN

Ont i Magen, under naveln! Vad kan det vara????Fler?

Har ont i magen ungefär 2-3 cm nedanför naveln! Vad kan det vara? Gör inte gätteont men det molar inte heller utan mer som en jämn värk som sitter där hela tiden,men känns mest om jag böjer mig! Fler som har så????? Kan det vara växtvärk?

• Svar på tråden Ont i Magen, under naveln! Vad kan det vara????Fler?
  • missteddy

jag tror det är växt värk men jag är ingen bm eller läkare men jag tipar på det

• Trollisflickan

För mig svider det och gör ont precis runt naveln, kanske liiite under och till höger. Har hållit på så stora delar av dagen i ca 2 veckor nu! Jag undrar också vad det kan vara. Tycker det blir lite bättre om jag trycker på det stället. Jag ska till bm om 2 veckor, tänkte fråga då. Antar att det är någon konstig variant av växtvärk. Jag brukar skoja o säga att det är bebben som drar inödbromsen när den tycker illa om något! *S*
    Någon som känner igen sig elelr har ideer vad det kan vara?

• Wavva

Jag är lite känslig för mjölk och kan få ont där ibland så jag tror att det är tjocktarmen som känns där.

• M73

jag hade ont en bit under naveln förut, kom på varför när BM konstaterade att bebisen låg precis där och knödde, var nog växtvärk i grunden och så kändes det extra när den låg där och bufade.

• Fii83

Jag har haft ont precis till höger om naveln. var hos min barnmorska igår... hon trodde det var magmusklerna som inte riktigt han med. De ska ju flytta sig och lägga sig på sidorna.

• Amazona

Kan vara bra att utesluta urinvägsinfektion. Jag lider av det ca 6ggr per år. Under graviditeten så är ofta symptomen lindrigare och annorlunda. Jag gick med det utan att veta under graviditeten. I vanliga fall brukar jag märka direkt om den är på väg....Det var först när jag fick ont i nedre delen av magen som jag fick reda på det. Lycka till!

Svar på tråden Ont i Magen, under naveln! Vad kan det vara????Fler?