Astrid Lindgren figurer
Ja vad kan ni om Astrid Lindgrens figurer?? Astrid Lindgren är en av mina favoriter och har alltid älskat hennes filmer!!! Jag älskar fortfarande att titta på dem :)
10 av 10 möjliga. Älskar Astrid Lindgrens sagor!
De kanske inte hittade en blå mössa när de skulle filma...
Heheh nä så måste det nog vara.. eller så tyckte inte reggisören att det va bra me blå mössa?? :P:P
Såg Pippi Långstrump på de sju haven idag. Min man tyckte att Marko var så lik Benke från Pippi tv-serien. Jag höll inte med om att det kunde vara samma person. Var tvungen att kolla upp det nu, vad fel jag hade, Staffan Hallerstam hette han!
Var ju dessutom han som spelade Bosse i Karlsson på taket. De använder visst en del samma skådisar i mer inspelningar.
Sen var ju Jarl Borssén som spelar Blod-Svente med i ett avsnitt av tv-serien också.
Damn att maken ska vara bättre på känna igen ansikten än mig, tycker inte om att ha fel...
Jag lekte Emil i Lönneberga när jag var liten (pojkflicka) och ville så gärna ha en brun mysse precis som Emil.
Mina föräldrar köpte en mysse till mig när vi var på inspelningsplatsen, den hade exakt samma modell som Emils mysse, men den var mörkblå!
Jag var riktigt sur över det och drömde flera gånger om att jag hittade en brun, blev så ledsen när jag vaknade och inte fick "behålla" den
Jag lekte Emil i Lönneberga när jag var liten (pojkflicka) och ville så gärna ha en brun mysse precis som Emil.
Mina föräldrar köpte en mysse till mig när vi var på inspelningsplatsen, den hade exakt samma modell som Emils mysse, men den var mörkblå!
Jag var riktigt sur över det och drömde flera gånger om att jag hittade en brun, blev så ledsen när jag vaknade och inte fick "behålla" den