min dotter ljuger
Hej. Jag vet inte vart jag ska vända mig. För 4 år sen så lämnade jag mitt ex pågrund av våld i hemmet. Jag har 2 barn med honom. En pojke på 5 år och en flicka på 3 år. Efter det så träffade jag min nuvarande man som jag har en 4 månader gammal bebis med. Det har varit väldigt stormigt dom här åren mellen mitt ex och mig. Han har hotat mig och förolämpat mig framför barnen. Jag har polisanmält honom flera gånger men det blir helatiden nerlagt. Nu har vi barnen varannan vecka. När barnen är där så köper har jätte mycket leksaker till dom och säger saker som dom ska säga till personalen på dagis. Min son har aldrig ljugit och gjort som han har sagt. Men min dotter säger till dagis peronalen att jag slår henne och att min man brukar slå henne med en stol. Vi har blivit polisanmälda flera gånger pga det. Nu har hon ljugit igen på dagis och jag var på förhör hos polisen i går ang barnmisshandel. Jag har försökt att prata med min dotter att det inte är ok att ljuga och att hon gör mamma jätte ledsen. Men hon säger bara att hon älskar mig och sen så pratar hon om nått annat. Jag vet inte vad jag ska göra för att få stopp på det här. Jag orkar inte mer. Jag kan ju förlora min dotter pga lögner. Snälla hjälp mig!