Inlägg från: Mammatill2tjejer |Visa alla inlägg
  • Mammatill2tjejer

Fisa inför man/barn?

Jag vet inte om det här är rätt plats att lägga den här tråden, men hittade ingen bättre. Det är väl inte direkt vad jag vill kalla ett "seriöst" ämne...

Hur som helst; Jag sitter här med min syster och vi har - av någon anledning - kommit in på ämnet fisar.

Jag personligen har inga som helst problem med att fisa inför varken min man eller mina barn .
    Min syster å andra sidan hävdar bestämt att hon aldrig fisit inför varken sin man eller sina barn.

Vi började då fundera över hur vanligt det är att fisa inför barn och/eller partner, och huruvida det är vanligare bland män eller kvinnor?

Därför undrar vi nu; Fiser du inför din man och/eller dina barn, eller inte?

Man måste inte se för att tro, men ofta tro för att se
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fisa inför man/barn?
  • Mammatill2tjejer

Tja, verkar ju ändå vara ganska  vanligt att man fiser inför både barn och partner. Åtminstone här på familjeliv.

Här hemma har vi - som jag skriver i ts - inga problem med att fisa inför varandra.
    Däremot så fiser vi inte vid matbordet eller på varann. Vi fiser heller inte när vi är hemma hos andra eller när vi har besök.

Man kanske kan säga att vi håller fisarna inom familjen

Man måste inte se för att tro, men ofta tro för att se
Svar på tråden Fisa inför man/barn?