• fair

89:or som är gravida! :)

Här samlas vi som hållit till i tråden 89:or som vill plussa :)

Vi pratar om allt mellan himmel och jord och självklart om våra graviiditeter och allt som hör till.
    Skriv gärna in er på BF- listan!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-07 19:32
    Självklart är ju även dem som inte hållit till i gamla tråden också välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-27 21:11
    BF- listan: www.familjeliv.se/Forum-2-113/m59712156.html

Våra magbilder och UL bilder: www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59712086.html

• Svar på tråden 89:or som är gravida! :)
  • elisan

är inte 89a men väldigt tidig 90a så hoppas jag får vara med här ändå ;)

är i vecka 29 nu och bf 31 juli :) 

• fair

Välkommen alla nya! Så roligt med så många 89:or - och en 90:a :) Grattis till era graviditeter, skriv gärna in er på listan! Så härligt Niini! Grattis :) Förresten, vad bor ni alla och vad gör ni? Har ni fler barn?

• SkjaervoldHansson
    fair skrev 2011-05-10 20:24:03 följande:
    Välkommen alla nya! Så roligt med så många 89:or - och en 90:a :) Grattis till era graviditeter, skriv gärna in er på listan! Så härligt Niini! Grattis :) Förresten, vad bor ni alla och vad gör ni? Har ni fler barn?
    Vilken lista är det och var hittar man den? (skyller på att jag är blond och halvnorsk och inte förstår allt ;) )
    Jag bor i Hälsingland och jobbar på en kundservice, detta kommer bli mitt första barn och jag är så sjukt nervös men lycklig! :)
  • fair

Jag bor utanför Umeå och jobbar på ett jordbruk. Har en dotter på 1,5år :)

• fair

Listan ligger längre upp, senaste är på inlägg nr 25 :)

• minjalin
    fair skrev 2011-05-10 20:24:03 följande:
    Ja, du vet ju, men för de andra som inte vet så har jag en son på 1,5 år och bor utanför göteborg. Jag jobbar deltid i en butik men just nu är jag mammaledig och jobbar bara en dag i veckan.
  • SkjaervoldHansson

Kanske en ytterligare dum fråga.. Men sista mensen som ni skriver.. Är det startdatum eller slutdatum? Skäms

• JD1337

Jag bor i Strömstad och jobbar som butiksbiträde :) är första barnet :) skall på vul på torsdag och är super nervös!

• Maajsi

Jag bor i Luleå och läser till undersköterska. Blir klar i Juni :) Har en dotter som fyller 4 i september så detta blir mitt andra barn.

Svar på tråden 89:or som är gravida! :)