När jag blev gravid efter 9 månaders försök kände jag exakt samma som vanliga PMS-symtom. Jag vet att jag sa till min sambo flera dar i rad "det är kört, det känns som att mensen kommer vilken sekund som helst". Den enda skillnaden jag märkte var egentligen att mina bröst ömmade vid ÄL och sen försvann det efter några dagar som det brukar. Men så började dom ömma lite lite igen ca en och en halv vecka efter ÄL. Knappt märkbart dock. Sen såg jag tydliga blåa ådror som ringlade ner på brösten, men även där var jag osäker på om jag alltid sett ut så. Frågade min sambo om det, men han kunde inte säga. Så jag la ner det hela och deppade som vanligt inna mensen skulle komma. Ett par dagar innan bim kom de vanliga bruna-flytningarna som jag alltid får innan mens. Då visste jag att det var RIKTIGT kört. Fyllde år dagen innan bim och tänkte att, what the hell - jag kanske har lite tur på min födelsedag. Jag testade SVAGT PLUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fick inte in det i skallen. Gästerna skulle komma om en halvtimme och jag var i total chock.
Så ge inte upp bara för att ni har mens.symtom. Dom är så LIKA grav-symtom!!
Illamående och onaturlig trötthet kom först på bim-dagen. Men försvann lika fort dagen efter. Sen började jag må illa igen i v 6.
Kram och lycka till!!!