• krakel

Smyckestillverkning

Detta verkar vara den rätta tråden att fråga i nån som gör egna shamballa armband??? Såg det för nån månade sen och letat o letat. Trode det va makrame armband tills vi i helgen fick reklamen från guldfynd. Sökte då på nätet o jo visst det gick att göra själv. Så är det nån som gör eller provat??? Är det svårt??? Vart köper man tråd o pärlor???

• krakel

Åh tack Gud va glad jag blev. Ska kolla det där kanske finns på panduro. ??? Är så sugen på att skaffa mig en hobby.

• krakel

Aha tack för tipsen. Ja jag upptäckte de va dyra ska kolla runt lite. Blir ju kanske inte billigare än att köpa men roligt att göra antar jag.

• krakel

Hej där har precis bundit mitt första shamballa armband det va superkul o jag fick blodad tand är nu på jakt efter billiga ställen att köpa strasspärlor. Den typen som hobbyimport säljer gärna dödskallar med strass oxå

• krakel

Tack för tipset känner mig rätt trög men funkar ebay som tradera??? Hur betalar man??

• krakel

Uh va nice ska kanske försöka mig på det då lite rädd att man ska fatta fel bara.

Svar på tråden Smyckestillverkning