Inlägg från: Anonym (kämpe) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kämpe)

Min pojkvän sitter i fängelse....

min man satt häktad i 5 månader med fula restriktioner, fick 2 år fängelse, sonen var 4,5 månad när han åkte in, fick ett helvete men tyväär man kan inte göra annat än acceptera sin situation. allt var så svårt att klara själv men lille sonen utan familj som kunde ge mig stöd.  mådde mycket dålig men fick hitta styrkan inom mig för min sons skuld. under den tiden kunde jag lära mig att man tål mer än vad man tror och det som inte dödar dig gör dig starkare! min man är hemma med fotboja nu, slutar straffet i mitten av mars i år, sonen var 9 månader när han fick träffa sin pappa igen. och är 19 månader nu. livet är inte lätt men tyvärr man fixar inte sina problem med att tycka synd om sig själv, kämp vidare! hitta styrkan inom dig, vi kvinnor är starka, lycka till och hoppas verkligen att din framtid kommer att se ljusare ut. min man har fortfarande skuld känslor för det han gjorde, men han vet också att han kommer aldrig ge mig tillbaka det jag saknade under hela den tiden (1 år och 3 månader) men nu kan vi kämpa ihop om framtiden. va stark nu! kram på dig, känner med dig

• Anonym (kämpe)
    Anonym (undran) skrev 2012-02-08 19:32:42 följande:
    Får ,man fråga vad din man blev dömd för , för brott . ? 
    han satt inne pga 11 villainbrott som polisen hade bevis bara på 5.
Svar på tråden Min pojkvän sitter i fängelse....