Inlägg från: Anonym (Njaa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Njaa)

Min pojkvän sitter i fängelse....

Happymama skrev 2016-05-13 15:10:38 följande:

Haha men va? Hata är ett starkt ord men jag HATAR alla er som tror ni vet allt och är så mycket bättre än alla andra.

Med tanke på det långa straffet så är det ett mycket allvarligt brott han gjort!

Tror du inte din bebis mår bättre av en stabil tillvaro i sitt liv?
  • Anonym (Njaa)
    Snartbebis skrev 2017-06-15 06:11:55 följande:

Hej!

Jag är i samma situation som ni. Jag är helt förstörd och känner att jag behöver skriva av mig. Min samho sitter i fängelsen sen 4 månader tillbaka och ska sitta där till ca mars om han sköter sig. Men det jobbiga i det hela är att vi väntar vårt första gemensamma barn och jag ska föda om ca 3 månader. Vi var så otroligt glada när jag äntligen lyckades bli gravid och verkligen längtade och planerade allt men sedan några månader senare så blir han anhållen. Jag trodde jag skulle gå sönder den första månaden men det blev bättre efter ett tag. Nu mår jag så dåligt igen för han kommer att missa förlossningen och första tiden och det gör otroligt ont. Jag hade viljat gå igenom detta med honom och inte själv. Många i min närhet tycker att jag borde lämna honom men jag älskar ju den här människan så otroligt mycket! Hur klarar man sig igenom detta?

Du får helt enkelt förbereda dig på ett liv som ensamstående mamma eftersom det är vad du valt för ditt barn!
Svar på tråden Min pojkvän sitter i fängelse....