Min pojkvän sitter i fängelse....
Konstigt kvinnor skrver trådar att det är en positiv egenskap med män som knullar runt eller elker är otrogna. Har läst det åtskilliga ggr från kvinnliga spontaninlägg. Det finns hela debatter på nätet on kvinnor som inte kan förmå sig själva stt känna svartsbuks om inte killen sitter i fängelse har hotat någon, stulit eller visat våldsamt beteende. Det är slltid samma sak. Kvinnorna stöttar detta skitbeteende. Gör abort genast. Tänk på barnet. Vänta till pojkvännen kan sköta sig bkand folk eller kan de bara gå igång på brottslingsr. Jag blir så arg. Jag har boxat mma i hela mitt liv och kan med ärlighet säga att jag rent hypotetislt skulle kunna lägga ned hela hela gäng eller 9999 av 10 000 i en en mot en fajt. Ändå skulle jag påstå att det är helt otänkbart att ge dig på en oskykdig eller ens använda våld knappt i försvar. Sista tjejen jsg hade tlntförklarade mig ända till jag gick upp mot ett muckigt gäng. Hela situationen är så pinsam. Inget hände och jag ångrar mig bittert. Men nu ser hon mig som "sin hjälte och försvarare". Det är inte alls sant. Hon tvingade mig till sånt beteende och nu tar jag avstånd både från beteendet och sånna som henne. Hon är våldsam. Jag är inte det. Hon vill ha barn. Jag vill inte det.