Min pojkvän sitter i fängelse....
Ibland undrar jag om kvinnor tänker så här; oj killen vågar begå brott, han är revoltör -alltså är han spännande. Man får lätt känslan att tjejer ser så bra ut ( alla tjejer ser hyffsade ut ) att de måste känna sig utvalda på ett annat plan. De tänker. Han sa ja till mig. Alltså ställer han inte krav alltså vet jag inte om jag är speciell. Därför läser man inlägg om kvinnor som är så ledsna just över de killar som visar 0 intresse. För de måste väl ändå vara killar som har allt och klarar av att ställa krav. Ingen vet vad dessa killar ser och ärligt talat är det ingen tjej som bryr sig för om en sådan kille kan fångas betyder det att jag är speciel. Utvald. Det är den klassiska sagan. Tjejen som jagar killen och killen är priset. Killar som jagar tjejer får inga tjejer. De får ett skönt ligg. Därför kan man i Sverige skåda ett urval som är helt absurt. Din morsa gillar brolle. Tjejerna gillar Bingo Rimers utstrålning och kunde de Bara en ful tatuering i ansintet skulle folk tro att de är utvalda. För vilken tjej får en kåkfarare om hon inte har det där " lilla extra " Suck som my little little pony