• Anonym (Nyfiken)

Sex med tjej?

Börjar bli så sjukt nyfiken och tänd av bara tanken på att ha sex med en tjej, började när jag va gravid och nu kan jag inte släppa tanken, killen säger att de är helt okej för honom men när, var, hur?! =P Skulle inte vara helt fel heller att blanda in någon mer i vårat sex för att prova..

Någon som vill dela sina tankar/erfarenheter? =)

• Svar på tråden Sex med tjej?
  • Anonym

Är gravid nu och har haft jätte många drömmar om att Ja har haft sex med en tjej... har Berättat för killen å han verkar ju inte helt emot de. Känns som att nån gång måste man ju bara prova!

• Anonym (Nyfiken)

Ja känns ju som att man måste det.. Men man vill ju inte göra det med någon som man känner, inte jag iaf, då ska det vara någon som man träffar då och aldrig mer typ =P

• Anonym (Fruit)

Samma här! Har varit med en tjej en gång. Men det var ett par år sedan... Skulle gärna göra det igen.

Ni som är i förhållande. Skulle ni kunna tänka er att dela er kille med en tjej ytterligare i sängen eller vill ni vara själva med tjejen och lämna killen hemma?
    Jag vet inte hur jag skulle känna om jag var i ett förhållande.. Är rädd att jag kanske skulle bli svarsjuk. Men jag hoppas verkligen att jag en dag kommer känna mig tillräckligt trygg i en kärleksrelation och ha massa trekanter. Eller bara leka med en tjej själv och låta mannen titta på. Eller bara vara ensam med en tjej.. jaaa de skulle vara härligt om min framtida man godkände att mina fikaträffar eller små förfester med tjejvänner spårade ur lite, mm..

• Ermenegildo

Håller med, är ofta extremt sugen på sex med en tjej. Ibland har jag det också.

• Anonym (Nyfiken)

Har klurat lite på det där och vill nog i början vara själv tills man själv känner sig "trygg" i det. Men sen låta killen vara med, men skulle nog bli tokigt svartsjuk så då får man ju ha ett ordentligt prat innan om vad som gäller. Det vi sagt än så länge är att vi först kan ha trekant med en till kille, inte mig emot :P

• Anonym

Ja hade nog velat ha med pojkvännen, de e nog de Ja kommer tända på lite tror Ja att Ja ser honom ta henne.. sen kommer Ja ju Självklart vilja vara med. Men kommer nog vilja börja själv med tjejen... men måste vara nån man inte känner så man verkligen Kan leva ut allt man vill, sen måste man ju tycka hon e attraktiv såklart.

• småsugen

Jag är periodvis jättesugen att testa tjejsex... men tror att jag skulle banga i verkligheten Obestämd
    Har vid några tillfällen blivit riktigt tänd på tjejer.

Trekant skulle jag nog också kunna tänka mej, men då lockar tanken mer på två killar
    Dessvärre är min man inte lika intresserad av vare sig det ena eller det andra. Men jag fantiserar vidare Drömmer

Svar på tråden Sex med tjej?