• Anonym

Sexblogg?

Har lust att skaffa en sexblogg, men känner mig lite osäker på vad som är kul att se och läsa på den? Jag har själv konstaterat att jag antagligen är beroende av sex och lära känna allt om mig själv och min pojkvän så ser det här som en möjlighet att dela tankar och funderingar och förhoppningsvis få någon feedback från andra. Alla tips tas gärna emot :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-13 13:46
    minahemligatankar.bloggplatsen.se

• Svar på tråden Sexblogg?
  • Anonym

Trevlit :) håller på att skapa nu, kan länka sen :)

• legolas666
    Anonym skrev 2011-05-10 10:57:23 följande:
    Har lust att skaffa en sexblogg, men känner mig lite osäker på vad som är kul att se och läsa på den? Jag har själv konstaterat att jag antagligen är beroende av sex och lära känna allt om mig själv och min pojkvän så ser det här som en möjlighet att dela tankar och funderingar och förhoppningsvis få någon feedback från andra. Alla tips tas gärna emot :)
    gillas starkt
  • Alexandra84

Jag och min man har en ihop.
    Där skriver vi om fantasier, sånt som vi vill testa, har testat... Ja lite vad som faller oss in. Och så lite tips om klipp vi gillar. Sen lägger vi ut bilder lite då och då.
    Det är faktiskt trevligare än jag trodde det skulle vara

• Anonym

det kan jag verkligen tänka mig :)

• Anonym

Har inte kommit igång än om det var mig du menade :P Får bli nästa gång jag är hemma, om 1½ vecka.. :(

• Anonym

oki :)

Anonym skrev 2011-05-13 13:13:18 följande:
    Har inte kommit igång än om det var mig du menade :P Får bli nästa gång jag är hemma, om 1½ vecka.. :(
  • Alexandra84

Men det var ju en jättebra start!! Snart blir blir du varm i kläderna och då kommer det bara rinna ur dig... Ord alltså

Var själv inne på vår blogg och kluddrade ner lite... Tog bara det jag tänke på och skrev

• ske

Det låter bra,
    hör gärna av dig,om du vill förverkliga dina fantasier.

• Anonym (Mr Majestic)

Många slutar tydligen med sina bloggar, så jag slår gärna ett slag för våran som alternativ läsning till de som slutat. dennaknaverkligheten.blogspot.com 

Även Queen (tjejen) kommer börja skriva här ur sitt perspektiv så småningom.

(O.B.S sexblogg) 

Svar på tråden Sexblogg?