• Anonym

Vad betyder hans stånd?

Kanske världens sämsta fråga, men det är därför jag frågar den anonymt

Jag och min pojkvän har varit tillsammans 2 år. Men ibland får jag tankar att han har tröttnat på mig (vi bråkar rätt mycket osv..). Vi har det bra när vi inte bråkar. Det jag undrar är om hans stånd är ett tecken på att han faktiskt fortfarande tänder på mig? Han får stånd så fort jag lägger handen där, så fort han rör mina bröst, rumpa osv. Ligger jag med huvudet där när vi kollar på tv får han stånd. Han får alltså stånd väldigt lätt när jag är med honom. Men kan det vara så även fast han tröttnat?
  • Svar på tråden Vad betyder hans stånd?
  • Anonym

Killar kan ju få stånd i tid och otid så jag skulle inte vilja säga det betyder något.

• Serahjay

Varför ens skriva om du inte kunde komma med ett bättre svar?

Jag skulle nog säga att han blir upphetsad utav dig.
    Att han får stånd av att ta på dig, utan att du tar vid honom, är ju ett tecken på att han attraheras av dig.

Alla förhållanden kommer in i en jobbig fast ibland. Så är de inga större ämnen ni bråkar om så va inte så orolig.

• Anonym
    Serahjay skrev 2011-05-10 18:02:42 följande:
    Varför ens skriva om du inte kunde komma med ett bättre svar?

Jag skulle nog säga att han blir upphetsad utav dig.
    Att han får stånd av att ta på dig, utan att du tar vid honom, är ju ett tecken på att han attraheras av dig.

Alla förhållanden kommer in i en jobbig fast ibland. Så är de inga större ämnen ni bråkar om så va inte så orolig.
  • Badabing

Man kan få stånd ändå. Att du är nära hans kuk eller tar på den kan vara uppskattat även om han inte tänder på dig.

• Anonym

Min man får stånd bara vi talar om minsta lilla sex. En annan kille jag känner som är supersexintresserad, runkar flera ggr varje dag och vill ha sex stup i kvarten måste ha fysisk beröring för att få stånd. Så stånd betyder egentligen ingenting mer än att killen är just sån.

• Anonym
    Badabing skrev 2011-05-11 22:54:00 följande:
    Man kan få stånd ändå. Att du är nära hans kuk eller tar på den kan vara uppskattat även om han inte tänder på dig.
    Så min kille får alltså stånd av vilken tjej som helst som rör honom? Jag är inte speciell för honom på det viset?
  • Rakad Apa

Han lär garanterat vara tänd på dig fortfarande.

Formerly known as Rakad Apa
  • Badabing
    Rakad Apa skrev 2011-05-12 01:29:08 följande:
    Han lär garanterat vara tänd på dig fortfarande.
    Inte säkert.
  • Badabing
    Anonym skrev 2011-05-12 01:26:33 följande:
    Så min kille får alltså stånd av vilken tjej som helst som rör honom? Jag är inte speciell för honom på det viset?
    Kanske inte vilket tjej som helst. Men antagligen om någon tjej börjar smeka hans kuk så får han säkerligen stånd. Kanske, vad vet jag.
  • MrKlister
    Anonym skrev 2011-05-12 01:26:33 följande:
    Suck...

En del killar får stånd vid beröring, andra inte.
    En del killar får bara stånd vid beröring av en "het" tjej, andra vid beröring av vem som helst.
    En del killar får stånd vid beröring av en random "het" tjej, men det betyder inte nödvändigtvis att han vill eller har anledning att hoppa i säng med henne bara för det...
    (Och en del killar hoppar i säng med random het tjej som berör honom, för att han tröttnat på överanalyserande av random kroppsfunktioner...)
Svar på tråden Vad betyder hans stånd?