• iza

välling blivit ett problem hjälp!

vår son är 1,6 år han har alltid tyckt om välling men nu tvärt är det väldigt besvärligt. Innan han ska sova brukar han äta en flaska men nu spottar och fräser han man kan tro att han inte tycker om det men om man går ut och säger god natt då bara vrålar han. Man får vara väldigt bestämmd då tar han flaskan till slut och äter upp alltihopa.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-13 19:21
    har provat med annat men då ropar han på vällingen jätte konstigt om man ger han lite grann i munnen är det som att han får smak på den å äter alltihop, han somnar väldigt gott till vällingflaskan så de är bra när han ska sova men om han hellre ville ha gröt skulle han gärna få det. När han protesterar med vällingen frågar man om han vill ha tutten då? nej säger han å spottar åt den oxå kan de vara en protest han börjat med eller tänderna som börjar komma i munnen han har bara 4 st än. De låter som jag truger i honom välling men jag tvingar inte i honom så som det kan låta att jag skrev.

• Svar på tråden välling blivit ett problem hjälp!
  • sarsparis

Varför måste han äta välling, verkar som han inte vill. Finns ingen anledning att ge honom välling om man måste tvinga i honom det. Ge honom något annat innan han lägger sig om han är hungrig.

• Ami755

Mina båda söner har efter en viss ålder begärt kall välling. precis som om det är godare inte vet jag. Har aldrig haft andra problem hoppas det löser sig för er.

Svar på tråden välling blivit ett problem hjälp!