• KatinkaK

Flera unga mammor som väntar ett eller flera syskon ??

Går nu in i v 14 med andra barnet. Har en son på snart 14 mån och det hade varit otroligt kul att prata med flera ung mammor som väntar ett sykon eller flera givetvis

kram

• Svar på tråden Flera unga mammor som väntar ett eller flera syskon ??
  • moisen01

Hej !

Jag är 24 år & väntar mitt 3e barn. Har BF den 12 Juni så snart är det dags :) Är alltså i v 36 !
    Mina flickor fyller 2 & 6 år nu i sommar :D

• Mamma1988

Hej!

Ja e 22 o väntar nummer 2.. Sonen är född november 08 o bebisen e beräknad till den 14 juli.. (vecka 32 nu)..

• avocadoo

Hej hej :) Är 21 år och väntar mitt tredje barn. Har en son född dec 08 och en son född mars -10. Och är nu i v. 16, beräknade till början av november. Hur mår ni?

• moisen01

Jag mår bara bra...börjar bli lite jobbigt nu i slutet bara...är mitt uppe i en flytt och har gjort massa saker idag...imorn flyttar vi över allt. Så ja skulle helst vilja komma iordning hyfsat innan bebis kommer ut...

Avocadoo: bor du ihop med pappan till barnen och så elle?

• Mamma1988
    moisen01 skrev 2011-05-13 21:48:12 följande:
    Jag mår bara bra...börjar bli lite jobbigt nu i slutet bara...är mitt uppe i en flytt och har gjort massa saker idag...imorn flyttar vi över allt. Så ja skulle helst vilja komma iordning hyfsat innan bebis kommer ut...

Avocadoo: bor du ihop med pappan till barnen och så elle?
    Va skönt me en flytt.. Misstänker att de e till något större.. AVIS e ja iaf..
  • moisen01
    Mamma1988 skrev 2011-05-13 22:34:28 följande:
    Va skönt me en flytt.. Misstänker att de e till något större.. AVIS e ja iaf..
    Ja vi flyttar till en 4a (bodde i en 3a förut) och de ska bli så skönt när man kommit iordning med allt.
    Och även göra iordning bebisens säng & kläder innan den tittar ut...:D
  • Mamma1988
    moisen01 skrev 2011-05-13 22:57:29 följande:
    Ja vi flyttar till en 4a (bodde i en 3a förut) och de ska bli så skönt när man kommit iordning med allt.
    Och även göra iordning bebisens säng & kläder innan den tittar ut...:D
    ååå va skönt..
    vi letar efter större.. bor just nu i en 2a :(
    Ja o sambon sover i tv-rummet så sonen har sovrummet..
    Kommer bli jobbigt till sommaren..
    Men som gubben e brandman så får han bara bo max 5min från stationen.. :(
  • 20Elias09

Hej, är 20 år och har en son på 2 år. I januari nästa år så kommer det ett syskon.
    SKulle vara trevligt att prata med dej oxå

• VincentsmammaBf2010 April

har två barn (08, 10) skulle fått mitt tredje i nov/dec men fick missfall :(

Svar på tråden Flera unga mammor som väntar ett eller flera syskon ??