Flera unga mammor som väntar ett eller flera syskon ??
Går nu in i v 14 med andra barnet. Har en son på snart 14 mån och det hade varit otroligt kul att prata med flera ung mammor som väntar ett sykon eller flera givetvis
kram
Går nu in i v 14 med andra barnet. Har en son på snart 14 mån och det hade varit otroligt kul att prata med flera ung mammor som väntar ett sykon eller flera givetvis
kram
Hej !
Jag är 24 år & väntar mitt 3e barn. Har BF den 12 Juni så snart är det dags :) Är alltså i v 36 !
Mina flickor fyller 2 & 6 år nu i sommar :D
Hej!
Ja e 22 o väntar nummer 2.. Sonen är född november 08 o bebisen e beräknad till den 14 juli.. (vecka 32 nu)..
Hej hej :) Är 21 år och väntar mitt tredje barn. Har en son född dec 08 och en son född mars -10. Och är nu i v. 16, beräknade till början av november. Hur mår ni?
Jag mår bara bra...börjar bli lite jobbigt nu i slutet bara...är mitt uppe i en flytt och har gjort massa saker idag...imorn flyttar vi över allt. Så ja skulle helst vilja komma iordning hyfsat innan bebis kommer ut...
Avocadoo: bor du ihop med pappan till barnen och så elle?
Hej, är 20 år och har en son på 2 år. I januari nästa år så kommer det ett syskon.
SKulle vara trevligt att prata med dej oxå
har två barn (08, 10) skulle fått mitt tredje i nov/dec men fick missfall :(
Jag har en son sögg 09 och väntar nu syskon i början av nov =)