• Protea

Era erfarenheter av tygblöjor?

Igar var jag pa information om just tygblojor - bor i London och har ger min komun alla som vill prova en vardekupong pa £40 sa jag kopte ett pack med 5 stycken allt i ett tygblojor dar man kan knappa i extra inlagg om det behovs. behovde bara lagga ca 250 sek sjalv for detta pack med ett nattinlagg och 5 blojor. De heter 'pop in' och verkar jattebra med bra passform. jag fick prova 3-4 stycken olika varianter pa min son och dessa verkade bra smidiga med bar passform.

Jag hor av mig nar jag borjat anvande dem!

• Protea

Idag fick jag mina forsta 5 pop-ins! Ska bli spannande att testa! Sa nu ska har tavttas sa att kan borja anvandas!

• Protea

Har kommer en bild pa min lilla goding i sin nya pop in (close parent), det passar jattebra men inga byxor passar nu!! Hur har ni lost just detta problem?! En sparkdrakt fran POP passar men det blir ju lite dyrt om man bara ska handla dar!

• Protea
    sahara sahara skrev 2011-05-30 10:42:24 följande:
    Det är lite bökigt. Efter ett tag hittar man saker som funkar bättre än andra. Vi använde i princip bara Lindex velourbyxor (de med stjärnan). Eventuellt får man gå upp en storlek. Min unge var (är) ganska kort och...stadig - har man ett långsmalt barn är det väl sällan problem med tygblöja i byxorna...

De danska märkerna funkade rätt bra också. Där var det lättare att hitta bodies som var lite längre. Annars växte hon ur dem på längden innan ärmarna passade.
    Vi bor i London sa far val passa pa att ladda med lindex byxor nar aker hem till midsommar! Vi har faktiskt ett par velourbyxor i hans storlek nu sa jag ska prova dom!! Jag planerar att balnda lite, inte anvanda tygblojor nar jag ar ute och reser eller ar ute en hel dag sa jag far val se till att jag har lite blandade klader!
  • Protea

Vad ar bodyforlangare och vart kan man kopa det? (ska hem till Sverige till midsommar sa kan ju kopa da!!!)

• Protea
    sahara sahara skrev 2011-05-30 21:08:20 följande:
    Bodyförlängare är en liten tygbit med tryckknappar i båda ändarna, som man knäpper fast i grenen på bodyn. Jag köpte mina på tradera.
    Smart! Maste kanske leta efter sana!
  • Protea

Jag har kopt en del pa ebay har i England och det ar tillatet - det ar ju toppen med begagnade - perfekt uppsugningsformaga!

Jag ar nojd med mina pop in close parent men man kanske skulle testa nagra andra - utbudet har ar enormt! Sen tycker jag de ar sa fina att det racker med bara en t-shirt pa min lillkille nu nar det ar sommar!

Svar på tråden Era erfarenheter av tygblöjor?