evaoregon skrev 2011-05-16 19:31:47 följande:
Vi flög med Icelandair i somras och de har väldigt bra service. Det finns tv skärmar vid varje säte. Hörlurar får man betala för så det kan vara bra att ta med egna. Barn får gratis mat och hörlurar, men inte vuxna. Maten var god, men den är inte gratis vilket det brukar vara när man flyger över Atlanten.
ah vad bra! finns det tvskarmar aven i den billigaste kategorin? maten har jag kollat upp, funderar pa o packa matsack till oss bada eller kopa vid mellanlandningen sa att man klarar sig, sa kan jag kopa nagot extra utifall att., aldrig akt med icelandair forut, har mest varit sas och klm men det blir sa dyrt och sa far man inte lika mycket bagage som pa icelandair
Jag far hoppas helt enkelt att planet inte ar fullt, ska ta med mig massa bagage hemat, vagn och bilstol plus tva stora resvaskor sa det kommer bli lite kampigt. Jag akte forra aret med dottern men da var hon bara 8 manader, da gick det kanon. Nu ar hon lite aldre och vill inte ha min hjalp alls sa jag hoppas som sagt att man kan fa ett extra sate om inte planet ar fullt, annars far vi sta ut.
tack for tips, satta pa snoren pa leksaker later som en bra ide, hon brukar kasta saker nar hon blir arg sa da kan det bli lite enklare. Mina forhoppningar ar de varsta for da kanner jag mig mer forberedd och sen om allt gar smidigt sa kanns det bara battre :)