• Anonym (Freja)

Lyckas inte bli gravid med syskon

Här med!!

Har inte orkat läsa alla inlägg i tråden. Vi är i samma sits.. 13 månader, fortfarande inget Rynkar på näsan har en liten kille på 5 år men vi längtar så efter syskon. Har nu bokat in tid för utredning som ligger ungefär en månad fram. Ska bli skönt att kolla upp läget men samtidigt känns de nervöst. Tänk om de är nått fel?

Hur mycke kostar en IVF ungefär? Låter som de ska vara dyrt.  

Håller tummarna för er alla som hoppas.       

• Anonym (Freja)

ledsen: Vilken mardröm!   antar att ni försökt länge? Jag hoppas de tar sig snart igen!

Selenia: Tack så mycke. Ja jag hoppas att de inte ska behöva gå så långt som till IVF. Vi fortsätter kämpa på, hoppet är de sista som överger en.   

• Anonym (Freja)

Har du gjort IVF selena? (ny i tråden och hänger inte med riktigt)

De är alltid jobbigt att vänta oavsett. Från månad 1 har man ju väntat. I början tänkte jag inte så mycke, de kommer när de kommer.. för varje månad, för varje besvikelse blir man ju bara mer och mer "desperat". Att få plus på den
    jä-la stickan är ungefär lika troligt som att man skulle skrapa fram 1 miljon på en trisslott!!
    Nu har jag helt tappat sugen de har gått 15 månader sen ja slutade med mina piller.. Möte med gyn om två veckor. Vet inte vad jag tror att de ska göra för mirakel, men de är iaf skönt att få kolla upp läget..     

• Anonym (Freja)

Selenea : Oj vilken resa.. Förvånad Håller tummarna för att de ska gå vägen denna gång! Freja fint namn

• Anonym (Freja)

Jag har fått plus på stickan idag, tror knappt de är sant 15 månader har de tagit. Ironiskt nog var vi på första utredningsbesöket idag. BIM -2

• Anonym (Freja)

Tack ledsen

Selenea hur har de gått?  

Håller tummarna för plus Arne Per    

• Anonym (Freja)
    Selenea skrev 2012-03-21 14:32:15 följande:
    Grattis, Freja, vad roligt! Skönt att ni inte behövde gå längre än så här . Jodå, för mig har det gått bra. Går in i vecka 10 idag och än så länge verkar de hänga med. Ska på en extra kontroll efter påsk för att se att båda lever, men tills dess försöker jag att leva som "vanligt", men med vissa modifieringar givetvis .

Arne Per: Håller tummarna för plus för dig också!

Härligt! Så de är tvillingar?
    Ja de är skönt att vi slapp gå utredningen längre. Jag hade inte några förväntningar på denna månad alls, annars brukar jag testa ÄL och tvinga oss till "verkstads ligga" varje dag ÄLveckan. Denna månad tog vi en paus eftersom vi skulle på utredning och vad händer? Man tror ju int att de är sant. Nu får jag bara hoppas att lilla pyret får stanna
    Arne Per skrev 2012-03-21 18:02:03 följande:
    Tog ett test nu på em. Inte gravid. Blir så trött. Hur kan det funka och sen inte...
    Usch va tråkigt  hur länge har ni försökt? Har varit där själv så många månader, jäkla besvikelse!

• Anonym (Freja)

Stressad: Om du haft regelbunden mens innan så tycker jag du ska göra ett test. Slipper du fundera och söka tecken, jag tror du är gravid

Grattis Arne Pär, klart allt ska gå bra den här gången.

Va skönt att de går bra för er andra gravida. Jag går in i vecka 13 idag, imorgon ska vi på KUB ul de ska bli spännande. Hoppas allt är som de ska bara..       

• Anonym (Freja)

Låter som att de går bra för er som blivit gravida! Härligt. Och en stor kram till er som fortfarande kämpar

Jag går in i v 22 imorgon, de har gått fort ett par veckor här. Fick reda på att de (trolitvis) är en liten flick bebis jag bär på under RUL. De var skönt att se att allt såg bra ut.  

• Anonym (Freja)

Stort Grattis TS! Ta hand om er  Glad

• Anonym (Freja)

Hejsan, ja hur har de gått för alla?

Hur gick de på RUL ledsen? 

Själv gick jag in i vecka 35 igår. Känns helt sjukt, bara fem veckor kvar till BF. Spännande!      

• Anonym (Freja)

Skönt att allt var bra, å så spännande att få reda på sort

Nä nu börjar de närma sig på riktigt, v 37 och hoppas man slipper gå över tiden..  

• Anonym (Freja)
    Anonym (Lilla My) skrev 2012-11-07 18:17:20 följande:
    Vad avundsjuk jag är på era växande magar och bebisarna i dom! Önskar så att även jag fick ett plus snart och sedan en mage som växer och därefter en liten bebis... Snart har vi försökt i 1,5 år och fortfarande ingen bebis
    13 månader innan plus för mej. Har full förståelse för att de är tungt med nederlag månad efter månad blev helt deppremerad varje gång i slutet. Håller tummarna för att även du ska få ditt plus. Har ni påbörjat nån form av utredning?
  • Anonym (Freja)

Grattis till tjejen ledsen och hoppas de blir bättre så fort de går!

Min lilla brud har blivit 4 månader. Min förlossning gick också snabbt hon är född på 5 h från vattenavgång till ankomst på BF dagen

• Anonym (Freja)

Grattis till dej med bara ett barn! Våra små mirakel.. Tänk om tiden kunde gått lika fort innan man fick sitt plus men då segade sig tiden fram mellan ÄL och BIM, BIM och ÄL :-/

Svar på tråden Lyckas inte bli gravid med syskon