Inlägg från: Anonym (Förälskad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Förälskad)

Min pojkvän har erektionsproblem - någon som gjort en utredning?

Min pojkvän har stora erektionsproblem, någon som sökt läkare för detta och kanske gjort en utredning? Ni får gärna berätta om era erfarenheter.

• Svar på tråden Min pojkvän har erektionsproblem - någon som gjort en utredning?
  • Anonym (Förälskad)

Nej han tar ingen medicin.

• Anonym (Förälskad)

Ja så kanske det blir men nu undrade jag om någon ville berätta om sina erfarenheter. Det vore intressant och hjälpsamt att få höra lite.

• Anonym (Förälskad)

Ingen?

• Anonym (Förälskad)

Tack för svar - försöker uppliva den här tråden lite igen, undrar om någon gjort en utredning och hur det har gått till?

• Anonym (Förälskad)
    Anonym (Samma sits) skrev 2011-08-27 00:59:09 följande:
    TS: Jag är i samma sits, ser att denna tråd är några månader gammal. Hur har ni det nu? Jag har tagit upp detta med min läkare och hon har ordnat en remiss för att vi ska få gå och prata om det här eftersom det har pågått alldeles för länge nu... (varit tillsammas i snart 3 år och problem med sexlivet i ungefär 2 1/2 år av dessa...)

Anonym(ond cirkel): Känner igen mig i många av de känslor du beskriver att man känner sig otillräcklig, oattraktiv osv...  
    Remiss för att gå och prata bara? Inte ta tester för att se om någon annat ligger bakom?
    Vi har inte gjort något åt det ännu, väntar på att min pojkvän ska ta upp det med sin läkare,jag hoppas han gör det snart men jag vill inte pressa honom, han är tillräckligt pressad av det här redan...
Svar på tråden Min pojkvän har erektionsproblem - någon som gjort en utredning?