• Anonym (platt)

Bikini för minimala bröst?

Efter två barn och amning har mina bröst nästan försvunnit helt, det är bara två små tomma påsar kvar... Fyller knappt en a-kupa... Jag har väldigt komplex för detta och hade verkligen förträngt att det väldigt snart är sommar då man måste visa sig i bikini. Hur gör man? Var och provade en bikiniöverdel idag, minsta storleken med lite fyllning i men halva kupan var luft ändå...

Andra som har pyttebröst, hur gör ni på sommaren?

• Svar på tråden Bikini för minimala bröst?
  • Anonym

www.google.se/search&hl=sv&prmd=ivns&source=lnms&tbm=isch&ei=rZnNTe2tIcqLhQev2NmPDQ&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CDcQ_AUoAQ&biw=1280&bih=647

Den modellen är endast snygg på småbröstade tjejer. Tycker det är skitsnyggt.

• Sabbi

Åhh stackare. Jag har rätt små bröst nu och skulle jag skaffa barn kommer dem säkert bli ännu mindre. Därför kommer jag välja bort barn. Hmm, fast du kanske inte visste att sånt här kan inträffa??

• Chinchilli

Håller med ovanstående! Köp en med fodrade kupor så ser brösten större ut, kan rekommendera nelly.se, där har de massa bikinis i denna modell Glad

• allmänt
    Anonym skrev 2011-05-13 22:51:29 följande:
    www.google.se/search?q=bandeau+bikini&hl=sv&p...

Den modellen är endast snygg på småbröstade tjejer. Tycker det är skitsnyggt.
    Håller med. Ta en som går rakt över typ 2.bp.blogspot.com/_B6J6nGs6VwA/R9qOyRowpcI/AAAAAAAAAVw/epAuBiLnsbA/s320/J.+Crew+bandeau+bikini.jpg . Det gör inget att det blir platt eller smått, va fan. (nu är jag iof tjej själv) men bland de sexigaste tjejer jag sett/känner har bra mycket mindre tuttar än mig (och då har jag A knappa B), det är deras utstrålning som får grabbarna att flockas på knäna med blommor i hand.

Jag brukar köra sån modell eller snarlik (har kört med trekants och baddräkt också). Och då är jag småbystad och lite tjock! Det är fint oavsett så länge man känner sig glad i solen :)
  • Anonym (dito)

Jag har också extremt liten byst, och har svårt att hitta bikinis. Dessutom behöver jag 42-44 på nederdelen, så då blir det ännu svårare...

Jag har någon i samma modell som en push-up-bygel-bh, som är vadderad, och har en extra kudde i en ficka. (gammal, inköpt på Coop forum)  annars är det trekantsöverdelar som gäller, fast bara vadderade. (bröstvårtorna står ut så mycket annars)

Ska utomlands snart, och behöver nog en ny, så jag uppdaterar om jag hittar något bra de kommande veckorna. Kan inte du också göra det?

• Anonym
    Sabbi skrev 2011-05-13 22:57:18 följande:
    Åhh stackare. Jag har rätt små bröst nu och skulle jag skaffa barn kommer dem säkert bli ännu mindre. Därför kommer jag välja bort barn. Hmm, fast du kanske inte visste att sånt här kan inträffa??
    Skämtar du eller? För det första är det inget "synd" om tjejer med små bröst, det är inget fel på små bröst. För det andra, är man så ytlig att man inte vill skaffa barn för att brösten ska bli mindre, då är det tur du inte skaffat några barn.
  • Anonym (s)

Hej jag är nog rätt person att svara på frågan. Jag har också pyttebröst..vet inte om man kan kalla det A ens. det e rätt platt...
    det där förslaget från länken passar inte ens mig..tyget skulle bara skrynkla ihop sig eller kanske rent av trilla av om det inte fanns ett band runt nacken ..så "illa" är det .
    I alla fall så den bikinin som jag tycker är bäst är trekants bikinin. den har nte push men den har tunnt vadderad..ja hur ska jag förklara ..men många trekansbikinis har så så du hittar nog.
    Det kan bli lite luft därockså men den passar ialla fall den allra plattaste.
    Även vi ska få känna oss fina på stranden..lycka till!

• Anonym
    Anonym (s) skrev 2011-05-13 23:01:11 följande:
    Hej jag är nog rätt person att svara på frågan. Jag har också pyttebröst..vet inte om man kan kalla det A ens. det e rätt platt...
    det där förslaget från länken passar inte ens mig..tyget skulle bara skrynkla ihop sig eller kanske rent av trilla av om det inte fanns ett band runt nacken ..så "illa" är det .
    I alla fall så den bikinin som jag tycker är bäst är trekants bikinin. den har nte push men den har tunnt vadderad..ja hur ska jag förklara ..men många trekansbikinis har så så du hittar nog.
    Det kan bli lite luft därockså men den passar ialla fall den allra plattaste.
    Även vi ska få känna oss fina på stranden..lycka till!
    Fast det är bara snyggt om tyget skrynklar sig på den sortens bikini. Det är ju inget problem att ha på nackbandet heller. Har man en tub-version så ska den inte skrynkla, men det gör det inte heller om det är tillräckligt tight. 3kants bikini tycker jag inte är så snyggt på de som har väldigt småbröst, det ser oftast för stort ut bara.
  • allmänt
    Anonym skrev 2011-05-13 23:03:31 följande:
    Fast det är bara snyggt om tyget skrynklar sig på den sortens bikini. Det är ju inget problem att ha på nackbandet heller. Har man en tub-version så ska den inte skrynkla, men det gör det inte heller om det är tillräckligt tight. 3kants bikini tycker jag inte är så snyggt på de som har väldigt småbröst, det ser oftast för stort ut bara.
    Ja men får ju ta en tubtopp som sitter tillräckligt tight runt bröstkorgen. Nu säger inte TS vilken kroppsform hon har, om den är stor, "normal", eller mager. Men det borde väl finnas så det smiter åt lite, bröst eller inte.
  • Pallas

Jag röstar också på trekantsbikini med halterneck. Det kör jag på och det är fint på en liten byst. 

• lottizm

Jag är ganska smal annars så jag ser ut som en tolvåring i kroppen ungefär... Har läst på andra sidor om just trekants och tubliknande men inte hunnit prova än.

Har någon provat lindex bikini? Det finns några trekantsöverdelar där det står att det är uttagbart foder i, man kanske kan lägga i mer? ;)

• Anonym
    lottizm skrev 2011-05-14 10:40:41 följande:
    Jag är ganska smal annars så jag ser ut som en tolvåring i kroppen ungefär... Har läst på andra sidor om just trekants och tubliknande men inte hunnit prova än.

Har någon provat lindex bikini? Det finns några trekantsöverdelar där det står att det är uttagbart foder i, man kanske kan lägga i mer? ;)
    Om man har så små bröst att det inte finns något att pusha upp så ser det dumt ut att använda mer foder i bikinin. Man ser ju ändå att brösten är små, men att tygdelarna står ut mycket. Det ser onaturligt ut. Om man har bröst som pushas upp av fodret så är det såklart en annan sak. 3kants bikini är snyggt på småbröstade tjejer om de inte har FÖR små bröst.
  • zquagmyer

Hej, jag har 70B i storlek på BH men tar alltid en storlek mindre på kupan på bikini alltså 70A, för bättre push, sen köper jag alltid Push-up med löstagbara vadderingar, och sätter i ett par andra från en vanlig BH, det fungerar jättebra, och du ser ut som du har C-kupa istället. Drt räcker, dina bröst behöver inte se jättestora ut, men om du vill ha en extra push är detta sättet bra. Men se till att ha mjuka Vaddar för har du för tygiga så syns dem. Min favoritbikini är dock en jag köpte på Victoria Secret när jag var i Chicago. Annars kolla Halens.se. Därifrån har jag min svarta och en regnbågsfärgad. perfekt för plattbröstade.

Svar på tråden Bikini för minimala bröst?