• allmänt

Bikini för minimala bröst?

Anonym skrev 2011-05-13 22:51:29 följande:
    www.google.se/search?q=bandeau+bikini&hl=sv&p...

Den modellen är endast snygg på småbröstade tjejer. Tycker det är skitsnyggt.
    Håller med. Ta en som går rakt över typ 2.bp.blogspot.com/_B6J6nGs6VwA/R9qOyRowpcI/AAAAAAAAAVw/epAuBiLnsbA/s320/J.+Crew+bandeau+bikini.jpg . Det gör inget att det blir platt eller smått, va fan. (nu är jag iof tjej själv) men bland de sexigaste tjejer jag sett/känner har bra mycket mindre tuttar än mig (och då har jag A knappa B), det är deras utstrålning som får grabbarna att flockas på knäna med blommor i hand.

Jag brukar köra sån modell eller snarlik (har kört med trekants och baddräkt också). Och då är jag småbystad och lite tjock! Det är fint oavsett så länge man känner sig glad i solen :)
  • allmänt
    Anonym skrev 2011-05-13 23:03:31 följande:
    Fast det är bara snyggt om tyget skrynklar sig på den sortens bikini. Det är ju inget problem att ha på nackbandet heller. Har man en tub-version så ska den inte skrynkla, men det gör det inte heller om det är tillräckligt tight. 3kants bikini tycker jag inte är så snyggt på de som har väldigt småbröst, det ser oftast för stort ut bara.
    Ja men får ju ta en tubtopp som sitter tillräckligt tight runt bröstkorgen. Nu säger inte TS vilken kroppsform hon har, om den är stor, "normal", eller mager. Men det borde väl finnas så det smiter åt lite, bröst eller inte.
Svar på tråden Bikini för minimala bröst?