• Bobbylina

Tips på present till pedagogerna...

Vi kommer att flytta inom några veckor och pojkarna ska då byta dagis, känner att jag vill ge något till alla deras fröknar (6-8st) för vi har varit otroligt nöjda med dom alla! Men eftersom det blir några stycken att köpa till så får det inte kosta allt för mycket, några tips på vad man kan ge som kan vara uppskattat??

*31/3-07 Melwin * 5/10-08 Elias*
  • Svar på tråden Tips på present till pedagogerna...
  • Trisse78

Någonting som de kan plantera ut på gården på förskolan. Då är det till alla och det blir ett minne från er.

• bonsai

Jag är själv pedagog och jag skulle uppskatta att få en korg med gott plock i som kan stå framme i personalrummet, kanske någon bra bok som kan läsas på rasterna, något personligt minne från era barn tex en bränd skiva med barnens favvo låtar o en bild på dom på framsidan. Ett varsitt gb glass presentkort kan oxå läggas i korgen.

• Lumo

Bra tips där med vöxt till gården... Inget giftigt bara...

• Bobbylina

Tack för tipsen!!

Fler mottages gärna!

*Melwin*Elias*Evelina*
  • Bobbylina

*puffar*

*Melwin*Elias*Evelina*
  • ventilera mera

Jag kanske är tråkig, men jag kör stenhårt på choklad. Har man "Kahls" i närheten så har de jättegoda praliner i svarta askar som man brukar få två för 100:- eller liknande. De brukar vara väldigt uppskattade bland sönernas fröknar.

• Bobbylina
    ventilera mera skrev 2011-05-16 14:18:57 följande:
    Jag kanske är tråkig, men jag kör stenhårt på choklad. Har man "Kahls" i närheten så har de jättegoda praliner i svarta askar som man brukar få två för 100:- eller liknande. De brukar vara väldigt uppskattade bland sönernas fröknar.
    Det var ju oxå ett bra förslag! De flesta gillar väll choklad Glad
    *Melwin*Elias*Evelina*
  • ventilera mera
    Bobbylina skrev 2011-05-16 16:12:12 följande:
    Det var ju oxå ett bra förslag! De flesta gillar väll choklad Glad
    Exakt. Man får kolla av lite innan så att man undviker nötter bara. Om det finns "spår av" i chokladen brukar jag se till att askarna är inslagna i cellofan och tala om det för personalen så de kan låsa in dem för säkerhets skull.
Svar på tråden Tips på present till pedagogerna...