• Syoss

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Majskorn: Vilken skillnad på bara 2 veckor :P även om det mest är svullnad och tarmar och sånt så synd det ju att du är gravid^^ Jag går in i v.6 imorrn men det är så svårt att se om det syns nått eller inte :P

• Syoss
    mia1986 skrev 2011-05-18 09:52:59 följande:
    *lägger till som favorit*

Jag börjar känna på mina byxor på jobbet, har bytt stl då de klämde för mycket på magen när jag sitter ner. Jobbar som kassörska på mataffär, så det blir en hel del sittande om dagarna..

Jag känner också på mina byxor. Det klämmer rejält på magen. Hemma går jag alltid i mysbyxor, dom åker på så fort jag kliver innanför dörren.

• Syoss

Gud vilka fina magar ni har! Glad Jag har försökt ta en bild på min men det bli inge bra. Men jag ska inte ge upp :P

• Syoss

Nu har jag också ett par bilder att visa! Glad Visserligen är jag inte trådsmal i ett icke-gravid tillstånd, men nu är jag riktigt svullen!

v 4+6

idag, v.5+3

• Syoss

Fin liten kula :) Jag hoppar också jeansen om jag kan. Dom klämmer rejält på magen. Mjukis och leggins är det som gäller! Jag svullnar också mer på kvällen. Jobbigt men det hör till antar jag :P

• Syoss
    Mimmlas skrev 2011-05-21 22:18:08 följande:
    Tack :)
    Jag köpte innan grav ett par mjukisjeans på stadium med resår i midjan, supersnygga lite seglarinspirerade de är typ det enda i byxväg som är okej att ha på sig när man är bland folk nu :P

Är det någon mer än jag som tycker det är galet skönt att bli klappad på magen??
    Sambon får sitta och klappa och klappa halva kvällen :P
    Jag ska också se om jag kan investera i ett par jeans med resår i midjan. Kan va lite petig ibland så får se hur det går haha.
    Det är enormt skönt att bli klappad på magen! Skönast är det när nån annan gör det, men även när jag själv gör det så är det otroligt härligt. Jag har blivit mycket känsligare på magen nu, så det lugnar på något vis när man klappar på den :)
  • Syoss

Majskorn: Jag är så avundsjuk på din mage! Även om det mest är svullnad ;) jag är också svullen men inte så "fint" som du haha.
    Åh, jag vill också ha en bild på den knodden! Men jag får så snällt vänta :P

• Syoss

Åh vilken superfin mage! :) Jag är lite avis faktiskt^^ Är i v.9 så det är påväg för mig med men jag ser mest fet ut bara haha.

• Syoss

Dags för en bild för mig igen, det var ett tag sen! Hittills har det mest känts och sett ut som en massa fett, har varit svullen osv. Men nu börjar magen ta form, svullnaden går ner och den börjar bli fint rund istället :)

Tagen idag, 13+6.

• Syoss

Köpte ett par mammajeans på H&M idag. Det är det bekvämaste jag har haft på mig på länge! Ingen byxkant som trycker på magen eller resår som börjar klämma åt. Nu får hösten komma! :)
    Visserligen är mudden för stor än, men magen blir ju inte mindre direkt ;)

Idag, 17+2

• Syoss

Nu är det längesen jag la ut en bild, så nu är det dags igen! :)
    Lägger ut dom 2 senaste bilderna jag har tagit.

v. 20+5

idag v.25+4

• Syoss

Mina tuttar har också växt en massa! Hade på gränsen mellan 80 C/D innan, nu har jag växt iaf 2 storlekar. Köpte en amnings BH förra veckan, och det är det bästa köp jag gjort på länge! Den är mjuk och tycker inte åt nånstans. Använder den flitigt redan nu :P
    Lite för stor, så hoppas den räcker sen när bebis är ute :)

• Syoss
    Snusmumriken80 skrev 2011-11-09 22:46:17 följande:
    Kände att jag måste ta bort mina bilder på könet. Kanske inte så bra att ha dem på en offentlig sida. Men om ni vill se så säg till så lägger jag till er som vän här på fl.

Jag skulle vilja se :)
  • Syoss

Dags för en ny bild :)
    Från idag, v.34+6 (eller 35+0, beroende på vilken barnmorska jag pratar med)

Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"