• Stellan

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Åh vad fina magar ni har, dom är allt lite putiga : ) Lägger in om några veckor!!!

• Stellan
    Mysgrodan skrev 2011-05-18 05:40:24 följande:

Här kommer bilden på min mage i V5. Putar inte nämnvärt. Det lilla putet är nog bara fett Skrattande
    Tycker definitvt att det ser ut som lite bebisput under naveln : ) 
    Ska försöka få in en bild, om jag kan luska ut hur man gör........ 
  • Stellan

Lilla maggen i vecka 7. Har ganska putig mage, men försöker både sträcka mig och dra in den : ) 

• Stellan
    Tror helt enkelt att jag iaf har ett grövre lagar med värmande späck på magen, medans du ser slankare ut : ) Min minibebis på 1 centimeter petar ju bara ut grundmagen lite längre!!
  • Stellan
    Mysgrodan skrev 2011-05-20 10:35:37 följande:
    Ja, kanske....men man ser ju ändå att det putar. Skrattande
    Tack, ja det putar lite, och det känns supermysigt, men jag är som dig, orolig för missfall och undrar om allt är normalt. Får se på vul nästa onsdag!
  • Stellan
    sandy87 skrev 2011-05-20 10:43:32 följande:
    men jag tycker det ser ut som att du har lite bebis mage :)
    Hmm jag tycker att jag är ganska tjock i vanliga fall, men det beror ju absolut på vad man gemför med å vad man definierar med "tjock" (hoppas inte du tolkar detta som att jag tycker att du är tjock, menar absolut inte så!) 
    Jag förstår precis vad du menar : ) Jag väger 62 kilo till 162 centimeter så jag är absolut inte smal men heller inte tjock. Ganska normal, lite rund om mage och rumpa. Är dock ganska intressant att även när jag vägde 10 kilo mindre efter en viktväktarperiod så hade jag alltid kvar lite putande mage!

Och tack, tycker också det är lite bebismage över putet, och Du - detsamma. Man ser ju att det är livmoderområdet som sticker ut på dig, och det är väll just där det ska växa ; )  
  • Stellan

Eller om du har haft lite put redan innan befruktning. (Som jag ; ) Snart dax för nästa bild från mig tror jag, är så mysigt att kika på varandras små put!

• Stellan
    bumbi 84 skrev 2011-07-02 19:36:25 följande:
    Härlig kula
    Tack och detsamma : ) 
Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"