• Mimmlas

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Jag tänkte att jag hoppar in här också :)
    Här är iaf jag och kotten i vecka 8.
    Snyggaste märket från mina legins på magen också >< Men så går det när man knappt får på sig jeansen längre. Sent på kvällen svullar jag till dubbel storlek.
  • Mimmlas
    Syoss skrev 2011-05-21 22:07:59 följande:
    Fin liten kula :) Jag hoppar också jeansen om jag kan. Dom klämmer rejält på magen. Mjukis och leggins är det som gäller! Jag svullnar också mer på kvällen. Jobbigt men det hör till antar jag :P
    Tack :)
    Jag köpte innan grav ett par mjukisjeans på stadium med resår i midjan, supersnygga lite seglarinspirerade de är typ det enda i byxväg som är okej att ha på sig när man är bland folk nu :P

Är det någon mer än jag som tycker det är galet skönt att bli klappad på magen??
    Sambon får sitta och klappa och klappa halva kvällen :P
  • Mimmlas
    Syoss skrev 2011-05-21 23:14:33 följande:
    Jag ska också se om jag kan investera i ett par jeans med resår i midjan. Kan va lite petig ibland så får se hur det går haha.
    Det är enormt skönt att bli klappad på magen! Skönast är det när nån annan gör det, men även när jag själv gör det så är det otroligt härligt. Jag har blivit mycket känsligare på magen nu, så det lugnar på något vis när man klappar på den :)
    Ja men det är verkligen toppenskönt med såna jeans.
    Ja men precis, är sjukt känslig överallt nu tycker jag ifs, allt känns mycket mer.
  • Mimmlas

Idag är jag stor. Varit det enda sen jag vaknade i morse.
    Nu är jag i vecka 9 (8+1). Tror jag kommer bli enorm.
    Känner att det är livmodern som börjar puta ut mer och mer.
    Kan ju påpeka att jag hade platt mage förr.

• Mimmlas
    Prinzessan skrev 2011-05-28 08:13:48 följande:
    Oj vilken rund å go liten mage. Det syns ju massa på dej! Jag har oxå platt mage innan, men min är inte lika stor som din är nu. Men det är nog olika :)

Jo den börjar bli riktig stor nu ^^ Men om man ska tro på andra källor så går den ner igen för att gå upp igen sen igen. Men man får se.
    Folk har alltid sagt till mig att min kropp är gjord för att föda barn, har breda höfter och är ganska bastant i kroppen. Så detta kan bli spännande :P
    Man ser dock på dig att det är ganska stor skillnad från första bilden.
  • Mimmlas

Så här kan det gå när inte haspen är på som pappa säger.
    Kan ju säga att jag har liiite svårt att dölja magen på jobbet, jag börjar få slut på stora bylsiga kläder som inte är varma.
    Här i v 11. Får se hur lång tid det tar innan jag rullar fram.
    Foglossning har jag antagligen fått också, men vad kan man förvänta sig när kroppen kör expansionspaket 3000.
  • Mimmlas
    Frökenolson skrev 2011-06-14 16:48:17 följande:

nåväl, dags för en magbild på mej och liten också nu kanske..
    Svullnaden har lagt sej och bebismagen har börjat komma fram, lycka!
    Vilken söt bulle du har ^^
    Hur långt gången är du?
  • Mimmlas
    Frökenolson skrev 2011-06-14 17:26:59 följande:
    kul, hur ser du ut nu då? och hur mår du?
    Finns en bild på min abnormt stora mage en sida bak. Grönprickig klänning :)
    Just nu mår jag toppen faktiskt, första gången på länge. Idag ska vi till och med åka iväg och dansa jag och min sambo, tror folk kommer se jäkligt snabbt hur det ligger till, de vet ju att jag är platt och vältränad i vanliga fall :P
    Själv?
Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"