Inlägg från: Dontbeshy |Visa alla inlägg
  • Dontbeshy

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Csve skrev 2011-06-16 13:56:22 följande:

Ojj är det bara jag som faktiskt fått jättemage redan?

10+0 idag..

Jag tror nog att du kan råka ha flera bebisar i den magen..  Eller att du är längre gången än vad du tror!
  • Dontbeshy

Innan bebis typ v.5
    Yep, naveln sabbade dottern när hon kom men det är väl priset för att vara så jävla spinkig som man är.

V. 7+2
    Så nu har man väl övergett sin platta muskelmage för att spräcka musklerna än en gång.. Och dom som äntligen gått ihop ordentligt sen min sista graviditet..

Jag fick idag reda på att mina vanliga byxor kommer att få vila ett tag framöver då jag till min förskräckelse inte kunde få igen dom så jag och barnen fick jaga ner i förrådet och packa upp dom få mammakläderna som jag sparat. Så nu kommer man leva i mamma byor resten av året.
  • Dontbeshy
    Csve skrev 2011-06-16 20:56:21 följande:

Enligt VUL är det bara en, och det blir mitt tredje.

De andra gångerna har magen vuxit snabbt oxå, men denna ggn slår den rekord!

Jag var lika dan mellan mina två första men nu har det ju gått ca 3år sen sisat förlossningen istället för 14 månader så man kan väl hoppas på att jag slipper magen ett tag. Blir jobbigt att jobba då när man ska
    gå mellan borden och spilla vin och servera och plocka tallrikar..
  • Dontbeshy

Hmm jaha då har datorn fått fnatt igen då... Kan inte ladda upp bilder här men det går utmärkt i galleriet..
    Så ni som är nyfikna får gärna gå in i mitt galleri och kolla på maggen min..

• Dontbeshy

Magen i v. 9+1 

Bara bävar för om jag skulle träffa x svärisarna då dom inte vet något än..
  • Dontbeshy
    roxylady skrev 2011-07-04 11:21:15 följande:
    skrev fel.. v11 är jag i. Och inte vecka 13 haha.. vet inte hur jag tänkte när jag skrev.. sorry
    Är du förstaföderska så Kan det ta lite tid.. vist vill man kanske att den ska synas men se det positivt än kan du gå i dina vanliga kläder..
  • Dontbeshy
    nya mamman skrev 2011-07-04 19:07:41 följande:
    Nu ha jag följt er länge och era magar och varit lite avundsjuk ;)
    Men nu ska jag försöka mig på att lägga upp en själv... vet inte om jag ser tjock eller gravid ut!

V. 12+3 på kvällen. Barn nr. 3

V.12+3 när jag ligger ner. Liten kul då kanske =)
    söt liten mage.. =)
  • Dontbeshy

Nya mamman: men va fuskigt ser att du väntar nummer tre du med.. Men du har en mindre mage.. Sååå fusk.. Jag hade gärna bytt med dig.

Pappan har inte berättat för sina päron än och jag känner inte för att avslöja det och det faktum är att han inte är redo för den..

• Dontbeshy
    nya mamman skrev 2011-07-04 21:13:52 följande:
    men jag känner mig enorm!!! Känns som man växer mer och mer för varje dag... däremot lider jag redan av foglossning så jag får väl va glad över att magen är relativt liten iaf.
    Bara av ren nyfikenhet... lever ni inte ihop du och pappan? Så klart du inte behöver berätta något. Bara tänkt om jag missuppfattat nåt.
    Ne tyvärr så har vi inte gjort det.. Han är inte pappan till mina första barn.
    Så han är fortfarande inte mogen än..

Men med tiden kanske han kommer krypande, kommer dock inte hålla andan men det skulle vara underbart om han kom tillbaka då han fortfarande tycker om mig.
  • Dontbeshy

V.10+1

Hmm känns som att jag om max 2 veckor är dubbla storleken än normalt.... jisses.
    Ja det är inte alltid bra att vara smal i varjefal när man försöker hålla graviditeten hemlig...

♥ Hilma 2007-01-06 ♥ Calle 2008-04-03 ♥ Kärleken 2012-01-31 ♥
Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"