Inlägg från: iwannarock |Visa alla inlägg
  • iwannarock

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Hallå alla glad gravida Nu hänger inte jag (än) i Januari tråden men ska se till att hitta dit . Rotade i garderoben precis och hittade ett par mamma byxor slängde på mig dom och :-O inbillar jag mig bara eller men nu ser jag ju faktiskt riktigt gravid ut hahah. Har hela tiden gått i mina "vanliga" byxor (jeans) men kännt att det tryckt på något fruktansvärt den senaste tiden så nu får det vara slut på vanliga byxor dagar . Tänkte be mannen min fota magen sen och så lägger jag ut en bild här

Jag är i vecka 13 (12+4 ca)

• iwannarock

Vilka fina magar ni alla har .

Och jag har ju skrivit flera gånger att jag ska lägga in bilder men har knappt tagit några bara dom första veckorna men nu jäklar, på tisdag går jag in i vecka 18 och SKA ta bilder varje veckka och kommer lägga upp bilder här

• iwannarock

Nu tänkte jag slänga in lite bilder på min mage, jag måste ha dom i mitt bildgalleri för att få in dom i tråden???

• iwannarock
    Graviditet nr 3 i vecka 18+1
    18+1
    18+1
    Jag fixade det . Bilderna är tagna nu för en liten stund sedan 18+1. Jag har hela tiden känt mig så fin (ja tro det eller ej) medkläderna på men nu ser jag ju att jag är ju bara fet och väldigt pluffsig men men det är JAG de
  • iwannarock
    enlitenfröken skrev 2011-08-23 22:15:40 följande:
    Här har ni min runda mage också! v 19+4 idag!

Otroligt vacker bild
Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"