Inlägg från: Jenny031 |Visa alla inlägg
  • Jenny031

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Vilka fina magar ni fått :) Själv går jag in i vecka 12 idag och det syns ingen skillnad på mig, har ökat endast ett kg än så länge, medan pojkvännen lagt på sig nästan 5 kg :D

Återkommer med bild när det börjar synas :)

• Jenny031

Och från ingenstans dök den upp! Sista byxorna jag platsade i lades på hyllan igår, tur man har en grymt snäll sambo som orkade följa med på shopping hela lördagen :)  V 13+6 på bilden!
  • Jenny031

Kan ju säga att min mage sa det poff med. Från att ingenting synts till ovanstående bild över en helg typ och det är mitt första,

• Jenny031

Nu börjar det hända grejer :) Bara på nå dagar så har magen blitt bra mycket rundare :)
    Vecka 18 (17+0)

• Jenny031

Blev flyttade 3 dagar på RUL idag så nu är det beräknat till 9/1 istället för 6/1, skönt att det blev åt det hållet :)

Här är vår lilla akrobat som fick tokspel när barnmorskan skulle mäta lårbenet, bara studsade runt och sparkade som jag vet inte vad där inne :)

• Jenny031
    zatori skrev 2011-08-28 11:33:03 följande:
    Har ni som varit på RUL nyss skrivit in er i tråden där vi gissar eller bara konstaterar vad det är vad vi ska få för kön? Gör det annars! Kul att ha lite koll hur många det är av varje och hur det blir i slutändan sen. :)
    Var hittar man den tråden?
Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"