Inlägg från: Lindax1988 |Visa alla inlägg
  • Lindax1988

v. 7+1

Va längesen jag la upp en bild nu...så nu va det allt dags att uppdatera! Tycker själv att jag ser lite skillnad :)
  • Lindax1988

haha jag med...jag har gått upp 4 kg så när jag var på mitt inskrivningsbesök igår så vägde och mätte bm mig och sedan räknade hon ut mitt bmi och sa att jag var överviktigt!!
    Men det e ju meningen..man blir ju inte lixom lättare när man är gravid och måste äta för att må bra!
    Tyckte att det var taskigt av henne att säga så...då får man ju nästan dåligt samvete när man ska äta ngt....

• Lindax1988

Länge sedan jag la upp en bild senast... tror det var i v. 8 lr nått! Nu är jag i v. 12 (11+2)   :D
  • Lindax1988

Vilka fina magar ni alla har...:)
    Sj så gick jag upp 4 kg dom första veckorna men sen gick jag ner dom igen så nu är jag tillbaka på min normal vikt... super skumt!
    Har inte mått dåligt lr så utan jag har bara inte haft ngt riktig matlust lr sug efter nånting!
    Men jag antar att detta ändrar sig ju länge i graviditeten jag kommer!
    Är i 12+0 idag (v. 13) :P

• Lindax1988

Lägger upp 2 nya bilder från imorse. Har inte tagit några bilder sedan v. 12 tydligen så det var på tiden.
    V. 16+0 (v.17) Idag :)

• Lindax1988

En uppdatering då jag inte haft internet pga. flytten!

natten till måndag fick jag kraftiga värkar som pågick hela natten och det kändes som om man ville krypa ur skinnet! Så på morgonen åkte vi till förlossningen..
    Fick göra en registrering när jag kom dit med ctg apparat!
    Och det såg bra ut med barnet och värkarna men tappen var inte mogen så vi fick åka hem igen :(
    Fick med piller att sova på! Dom sa att det var förvärkar så vi får vänta och se!
    Idag är det onsdag min BF dag :D och värkarna fortsätter fortfarande :( Onda som dom är... vill att det ska bli ngt resultat utav det onda!!!
    Har gått och haft ont i flera dagar i streck nu!
    Igår morse kom det ut en stor blodig slemmig klump (ursäkta infon) antar att det var proppen som gått och sedan dess har det kommit rosa slemmiga typ flytningar!
    Undrar när lille man har tänkt komma ut!?
    Orkar inte gå runt och ha ont hela tiden!

Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"