Inlägg från: twistedtofit |Visa alla inlägg
  • twistedtofit

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Supersuddig bild v 9+3

Första magbilderna jag har från förra graviditeten är från v 19+5. Magen var så liten innan att det inte var värt att fota. Ok att det går fortare med andra barnet, MEN HALLÅ!!! Skaplig skillnad va!

v 19+5 med sonen
  • twistedtofit

v 17+2
    Magen sitter mkt lägre nu än när jag väntade sonen. Det känns, för jag är ständigt kissnödig. Igår fick sambon känna spark genom magen!
  • twistedtofit

ah.. missade att skriva kommentarer. Vecka 18+0 idag. Kolla vilka "ryggvalkar" jag fått Förvånad 

Här kommer en bild från när jag väntade sonen(v 26). Titta vad mkt längre ner magen sitter nu!
  • twistedtofit
    L1988 skrev 2011-10-04 06:38:40 följande:
    Vilka individuella skillnader det är :)

Jag har rasat 11 kg sen jag blev gravid samt är ja överviktig sen tidigare så syns inget alls på mej trotts att jag är i v 23:) ja tycker det är bra att kunna dölja det ett tag till men läckert att se er som är i samma vecka som mej och har rejäla grav magar :) fast smäller väl till här med snart och vips så har man mage^^
    Det beror ju rätt mkt på hur bebisen ligger. Jag har gått upp ungefär lika mkt som med sonen och jag har mindre mage nu än med sonen tror jag!
  • twistedtofit

Här är min mage v 29+4

v 30+0 idag. Magen känns mindre än när jag väntade sonen - men det är exakt samma SF mått. Men magen växte mer framåt med honom. Jag är så sjukt nyfiken vem som bor där inne - Undrar hur h*n ser ut och om det är en flicka el pojke!
Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"