Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"
Va kul sparar :D
Va kul sparar :D
Okej har tagit 2 bilder nu en i från vecka 6 då de knappt syntes mer en lite svullnad. Sedan andra bilden är från vecka 8 då väääldigt svullen på kvällen =) blurrade bakgrunden så att ingen man känner kanske ser å anar något ^^
Ska lägga upp en bild i övermon när jag går in i vecka 14. Syns knappt på mig än dock :( men endå
Längesen jag bidrog med en bild. Tycker inte min mage syns alls ännu. Är i vecka 15+4 nu men lägger upp en bild jag tog i vecka 14+6 :) ska ta en ny bild i dag också :)
Va bra att allt såg bra ut iaf !
Min navel har de
Här är min mage i lite olika veckor :) senaste tagen i dag =)
Det gick jöttebra i dag, först ville bebben INTE sammarbeta utan skulle prompt ha handen framför ansiktet hela tiden, vilket resulterade i att bilderna blev lite svåra. Men efter ett tag fick vi skitbra bilder :D Dock är dom lite suddiga nu (mobilkamera) har fått en cd me bilder och en dvd också :) Vi ska troligtvis (inte 100%) få en tös :D .. Hon kunde bara se bakifrån för lillan knep med benen och foten va i vägen så vi ska få kolla på måndag igen men hon trodde på en tös :D är så lycklig!!
GÄSP
Tack
Min mage nu =) tycker den känns liten?
Ja vecka 30 ! Snart 31
! Glömde skriva de :D
Mina har växt som tusan å har fått galet mkt bristningar på dom
Flicka helt klart
Lite på min lilla magge som tagit raketfart senaste veckan =) den senaste är tagen igår =)