• lullebo

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Magen i v15 (14+5)

• lullebo

LillaEko: jag vet faktiskt inte riktigt. Skulle kunna vara Ullared, men som sagt vet inte. De är väldigt gamla iaf, men väldigt sköna. Lever i dem nu på semestern känns det som ;)

• lullebo

v19(18+0) morgonbild

Några dagar tidigare, fast på kvällen. Kändes som att huden skulle spricka här ;)
  • lullebo
    Majskorn skrev 2011-08-30 09:33:12 följande:
    tack men tycker jag fortfarande ser mest fet ut haha...
    Nej, det är klart att du inte ser fet ut. Det är en jättefin bebiskula ju :)
  • lullebo
    LillaEko skrev 2011-09-30 12:02:11 följande:
    Lullebo: Vilka snygga byxor :)
    Tack :)
  • lullebo
    Kissekatten skrev 2011-10-03 13:52:39 följande:
    Såå fina byxor!! Vart har du köpt dem? Funkar de efter graviditeten också?
    Tack :) Jag köpte dem på Tradera. Blev överlycklig när jag hittade dem där för det verkar inte som att det säljs mamma-hängselbyxor ngnstans :( Dessa kommer från Lindex från början, men vad jag förstod så har inte Lindex nga mammakläder alls längre. Tror att de borde funka efter graviditeten oxå. Man kan ju spänna in och ut dem i sidan.
  • lullebo
    Elina05 skrev 2011-10-17 10:13:02 följande:
    Måste bara säga att jag tycker dina byxor är mycket snygga!! Får man fråga vart du har köpt byxorna?? Jag själv är i vecka 28 och skulle vilja ha ett par, men inte hittat n¨åhra snygga!!
    Tack så mkt :) Jag har köpt dem på Tradera. De kommer från Lindex från början, men finns nog inte att köpa där längre :(
Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"