• Csve

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Ojj är det bara jag som faktiskt fått jättemage redan?

10+0 idag..

?♥ För evigt ♥?
  • Csve

Enligt VUL är det bara en, och det blir mitt tredje.

De andra gångerna har magen vuxit snabbt oxå, men denna ggn slår den rekord!

?♥ För evigt ♥?
  • Csve
    Frökenolson skrev 2011-06-17 10:17:24 följande:
    jösses, nu börjar det verkligen synas på flera av oss, helt sjukt att det kan synas så mycket så tidigt.
    Hur mycket har ni gått upp i vikt tjejer, jag har gått upp typ 4-5kg tror jag.
    Jag har gått upp 4 kg!
    ?♥ För evigt ♥?
  • Csve
    Dontbeshy skrev 2011-06-16 22:06:37 följande:
    Jag var lika dan mellan mina två första men nu har det ju gått ca 3år sen sisat förlossningen istället för 14 månader så man kan väl hoppas på att jag slipper magen ett tag. Blir jobbigt att jobba då när man ska
    gå mellan borden och spilla vin och servera och plocka tallrikar..
    Det är ca 3 år sedan min förlossning oxå! =)
    ?♥ För evigt ♥?
  • Csve

Fina magar!

Imorrn går jag in i ny vecka så då blir det en bild!

?♥ För evigt ♥?
  • Csve
    CharlotteGaines skrev 2011-06-23 10:38:22 följande:
    Så fin mage, helt rund och fin! Säker på att det inte är 2 där inne? :)
    Tack!
    Haha, det är det många som frågar, men enligt vul i vecka 7 var det bara en.
    Men vi får la se
    ?♥ För evigt ♥?
  • Csve
    Prinzessan skrev 2011-06-23 20:03:47 följande:
    Jag har inte gått upp någe i vikt å är snart i vecka 13. På mej syns det en del. För att jag är så smal annars. Men din mage växer nog på sej ska du se :) Fick du själv säga till om att du ville ha ett ultraljud? Vill så gärna göra ett :)
    Jag gjorde ett tidigt vul i vecka 7 nånting.. För att göra en datering, hemskt oregelbunden cykel så det var för att försöka fastställa graviditetslängden. Ringde själv sjukhuset/privata gynkliniker o förklarade och bokade tid.
    ?♥ För evigt ♥?
Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"