Inlägg från: Heavenlie |Visa alla inlägg
  • Heavenlie

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Andra barnet för mig, och jag hänger på här.

v. 5 så "innan" så att säga

Prickade in samma kläder tom i v 9, som är bilden nedan. Känt mig svullen och så i ett par veckor nu. Fick se hjärtat ticka på UL för en vecka sen! Otroligt lycklig!

• Heavenlie

Här rullar tiden på och nu är det v 11 här. Börjar såå känna mig som en knubbsäl, precis som förra gången. Skillnaden är bara att det syns tidigare nu. Förra gången började magen bara skönjas lite i v 12, nu är den rund redan i v 11, men det är väl bara för att musklerna inte håller in lika bra längre.

Men jag har blivit tjock hela vägen, har inte sådär go bebismage som många av er andra. Grymt avis på er

v 7 (för jämförelse)

v 11. Ok, slappnar väl av lite väl mycket, men står man inte och spänner sig ser man ju ut såhär antar jag..

• Heavenlie

v 15 (14+1) idag, bild tagen igår.

Just det, jag är inte förrymd fånge utan inskriven på sahlgrenska för ökade migräner (fick en stroke under förra graviditeten). Därav det snygga armbandet
  • Heavenlie

v 8 och...

V 18

Kul att se skillnaderna när man lägger bilderna bredvid varandra. Då ser man ju hur mycket det faktiskt händer :)
  • Heavenlie
    Carolaj83 skrev 2011-08-06 07:48:56 följande:

lägger in en bild på "trean"

tyckte den va lite udda då man ser alla 5 fingrar på ena handen
    Vilken häftig bild! Har aldrig sett någon som lyckats fota precis då man ser hela handen på det sättet
  • Heavenlie
    zatori skrev 2011-08-07 10:51:38 följande:

Här kommer en bild från förra veckan. :) Vecka 15. (14+0)
    En liten kula har det allt blivit, även om jag faktiskt även precis ätit på bilden också. ;)
    Oj vilken härlig bild! Mysigt att ha såna fina bilder att se tillbaka på när Lill*n är större Vilken inspiration det blev för mig, fick iaf mannen att plåta i trädgården den här gången, haha!
Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"