Inlägg från: nya mamman |Visa alla inlägg
  • nya mamman

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Nu ha jag följt er länge och era magar och varit lite avundsjuk ;)
    Men nu ska jag försöka mig på att lägga upp en själv... vet inte om jag ser tjock eller gravid ut!

V. 12+3 på kvällen. Barn nr. 3

V.12+3 när jag ligger ner. Liten kul då kanske =)
  • nya mamman
    Dontbeshy skrev 2011-07-04 19:41:24 följande:
    Nya mamman: men va fuskigt ser att du väntar nummer tre du med.. Men du har en mindre mage.. Sååå fusk.. Jag hade gärna bytt med dig.

Pappan har inte berättat för sina päron än och jag känner inte för att avslöja det och det faktum är att han inte är redo för den..
    men jag känner mig enorm!!! Känns som man växer mer och mer för varje dag... däremot lider jag redan av foglossning så jag får väl va glad över att magen är relativt liten iaf.
    Bara av ren nyfikenhet... lever ni inte ihop du och pappan? Så klart du inte behöver berätta något. Bara tänkt om jag missuppfattat nåt.
  • nya mamman

V. 19+2... och ikväll tyckte jag att jag såg på magen när bebin sparkade!!! Jag har ju moderkakan i framvägg så jag känner inga tydliga sparkar än men det kommer väl =)

• nya mamman

Vi var på 3D UL till tittut i fredags. Häftigt som tusan!!! Så här kommer en bild på våran PRINSESSA =D

• nya mamman

V 27.... magen känns större i verkligheten än den ser ut på bild ;) Längtar så efter våran prinsessa <3
  • nya mamman

V 30

Kulan från "the front" =) v. 30
  • nya mamman

Hur många här inne har tagit reda på könet och har bilder på det?? Vi har tagit reda på och har bild och sku vilja jämföra lite =)

• nya mamman

Vi väntar en flicka enligt UL i v 26-27... men nu när jag inhandlat rosa så blir jag ju lite tveksam ändå. Jag är lite knasig men =)
    Har en bild i mitt galleri men sa lägga upp en till som ska va på könet. Fast tycker "den" ser lite stor ut i förhållande till resten lixom ;)
    Men kika gärna om ni har tid och lust. 

• nya mamman

Jag har 2 bilder i mitt galleri nu om nån vill kika och lämna en åsikt ;)
    Mitten av december ska jag på sista UL och då lär vi väl få veta säkert antar jag. Men hon som gjorde köns-UL lät ju säker... det är bara jag som satt griller i huvudet på mig själv =D 

• nya mamman
    Snusmumriken80 skrev 2011-11-10 14:00:32 följande:
    Har också blivit tveksam, trots 3 väldigt säkra läkare En viss fru började igår och tjata om att det var en pojke då hon såg bilderna
    Men lägg av!!!! Din e ju solklar flicka... finns inga tvivel!
    Här spelar d ju ingen roll va d e. Men känns dumt att slänga ut pengar på rosa ifall att =) 
  • nya mamman
    Snusmumriken80 skrev 2011-11-10 14:07:34 följande:
    Ja vissa lyckas till griller i huvudet på en Tycker dock att din också solklar!

Här är det samma sak, spelar ingen roll va det är, men nu har man ju lådorna fulla med rosa, rött, lila etc. Liiiite tokigt om det blir en pöjk....   
    jo, lite gammalmodig är man väl då när man inte vill ha rosa på kille. Men det är ju lite för "pluttig-snuttigt" lixom...
    Nå, det kommer väl va det kommer förstås =) Man kan ju inte ändra på det. Och det vill jag nog inte heller =) 
Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"